Nieuwe datum prikken Ikkeben dag 2009

hallo allemaal, hierbij wil ik laten weten dat we een nieuwe dag willen plannen voor de ikkeben dag zodat er meer mensen mee kunnne. KIjk allemaal bij pol en vul de dag in die je kan.

http://www.ikkeben.nl/go?3850

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Dan kan je bij deze wel stemmen Sann, want ik heb het aangepast.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik kan alle zaterdagen behalve de 17e, want de 16e is Joey jarig en de 18e mijn vader. Maar nu probeerde ik drie zaterdagen aan te vinken, en dat kan niet… Wat moet ik nu doe? 1 datum kiezen, of alle 4, en dan later afzeggen in dit topic als blijkt dat het de 17e wordt?

Lilypie

Lilypie

dank je wel asje zo slim was ik niet

Ik kan ook 1 zaterdag niet en de rest wel dus hoe doe ik dat inderdaad?? 3x pol invullen??

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat de datum gaat veranderen. Wij zijn net de hele maand okt. in Nederland. Maar goed, nu maar kijken of we kunnen, ik zit nl. al 2 zaterdagen volgepland.
Groetjes, Daniella

kom op meiden laat het allemaal weten anders blijft het zo een klein clupje

Ik heb het 3x ingevuld, wist anders niet hoe ik het doen moest

Groetjes,

Michèle

mooi het zijn er nu al meer,en michelle je kan toch maar 1 keer stemmen??

Dat weet ik niet, maar ik kan 3 dagen en ik kon niet drie dagen aangeven dus heb ik maar 3 x gestemt als het maar 1 keer kan tja dan helaas. Maar ik heb wel gestemd

Groetjes,

Michèle

ik kan er ook 3 maar heb maar 1 keer gestemd dus want staat bij mij gewoon in beeld u hebt al gestemd ik heb gestemd voor de 24 ste maar de ik kan alleen de 10de niet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

zijn er echt maar zo weinig mensen die mee willen of heeft niemand deze topic gezien…

ik heb ook gestemd, maar mij maakt het niet uit als het maar niet de 24ste is

Ik weet nog niet wanneer ik kan. eind september krijg ik me rooster. maar 17 oktober kan ik in ieder geval niet want dan hebben wij de verjaardag van mij vriend!

Liefss Shirley.

heb gestemd maar kan helaas nooit op zaterdag moet werken dan…
voor ons was een zondag toch wel beter…

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hier hetzelfde helaas…moet altijd op zaterdag werken…