Nieuwe combieketel

Op dit moment zijn er twee mannen hier in huis bezig een hoog rendementsketel te plaatsen. We krijgen ook een mengkraan en een nieuwe thermostaat.
Hartstikke fijn natuurlijk, want dat gaat een hoop geld besparen!
Maar het ziet er niet uit in de keuken!!! We hadden een geiser, en nu is er op die plek dus een mengkraan. Dat betekend dat er een groot gat in de tegeltjes zit, die ze met grijs spul dicht plamuren. Er is een nieuw stuk waterleiding te zien die koperkleurig is terwijl de rest wit is. Het stuk muur waar de geiser zat heeft geen behang, en er zit een groot gat boven in de muur waar de dikke buis van de geiser door naar buiten liep. Dit smeren ze ook met grijs spul dicht…
De kraan hangt wel bijna 50 cm boven de bodem van de gootsteen, en hij zit nu ook niet in het midden boven de gootsteen! Kortom, het is echt geen gezicht!
Ik heb dat natuurlijk gezegd tegen die mannen, maar zij voeren ook alleen maar hun werk uit en het moet zoals ze het doen, op een andere menier kan het niet, en zal de woningbouw het ook niet doen!
Nou lekker dan, als ik dit geweten had had ik mijn geiser wel gehouden!
dat we zelf voor een neiuw behangetje moeten zorgen is logisch, maar die beschadigde muurtegels en dichtgeplamuurde gaten, moet ik dat echt zomaar pikken?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wij hebben dat ook en wij maken er een dummykastje zeg maar. Dan is het weggewerkt zonder te veel poes pas. Bij de woningbouw mag je al blij zijn dat ze dit allemaal doen.

Groetjes,

Michèle

neee dat hoef je zeker niet te pikken
jij ben huurder neem ik aan? geen koophuis?
bel je gewoon de woningbouw dat ze het moeten laten maken punt uit.
maarre wel super fijn zo’n mengkraan.
wij hadden die ook VOORDAT we hier in kwamen. ofja
die hadden we overgenomen van de vorige bewoners.
komen we hier aan hebben ze ALLES meegenomen wat wij hadden overgenomen.
dikke vergoeding van de woningbouw gekregen dat wel,
“oh sorry dat wisten we niet” was hun antwoord.
nee dat krijg je als je langs elkaar heen gaat werken (zoals altijd)

wel vervelend dat het nu een rotzooitje is
gewoon de woningbouw bellen, jij moet er wonen dus jij mag klagen
al is het elke dag!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Natuurlijk ben ik ook blij dat ze dit doen, al is het wel tegen een fikse huurverhoging!
Een kastje er voor maken heeft niet zo veel zin, dan werken we alleen het stuk muur zonder behang weg…
Het meeste stoor ik mij aan de koperen leiding, kraan die scheef en veel te hoog boven de wasbak hangt en en de twee ‘gaten’ 1 in de muur en 1 in de tegel…
De woningbouw doet er niks aan… Er valt ook niks anders aan te doen dan de hele muur te strippen en alles opnieuw aanleggen, en dat willen ze niet…
Bah! Ben er sjagrijnig van Ik hoop dat ik gauw een vaste baan vind, dan kunnen we verhuizen en een huis kopen!

Hier is de woningbouw heeeel erg laks, ze willen zoveel mogelijk geld besparen… we hebben hier al een keer een actie gehad voor een vaste trap naar zolder… ze zeiden dat wanneer er genoeg handtekeningen waren (100stuks) we allemaal een vaste trap kregen, er zijn inmiddels meer dan 100 handtekeningen en ze doen niks!!

ook moet ik als ik de vaatwasser aanzet de waterslang omwisselen met de slang van de wasmachine… (boven hebben wij hier geen aansluiting en de buren wel).
Heeeeeeel vervelend, maar ze doen er niets aan!

Ik heb heeeel veel schimmel in de badkamer… heb er al voor gebeld want een raam hebben we niet… alleen een rooster in de deur, en een rooster in het plafond… ook hier doen ze niets aan, en dat terwijl ik flink ben uit gevallen omdat ik wel een kind heb lopen die ziek kan worden door deze schimmel.
tja mevrouw zeggen ze dan, dan moet u er maar met bleekwater overheen gaan en een extra afzuiging in de badkamer maken… Tjaaa hallooo alsof wij daar verstand van hebben zeg!!

laks laks laks zijn ze… we willen gauw weg hier…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh wat erg zeg!
Nee de woningbouw is mijn vriend ook niet hoor! Zo kwam ik er vandaag achter dat wij de kelder vol water hebben vanwege een lekkende watermeter! Wij weten al jaren niet beter dan dat het grondwater is, en daar doet de woningbouw niks aan… De ketel-mannetjes van vanmorgen moesten het water er achter weg doen en merkten op dat alle leidingen vol druppels zaten! Nou jaaa, dat de woningbouw er dan maar zo van uit gaat dat het grond water is!

Ze hebben de nieuwe kozijnen en vensterbanken ook over de ontluchtings-'ventielen’van de cv gezet! Lekker handig! En de verwarmingsknop aan de verwarming naast de voordeur willen ze niet omhoog zetten waardoor ze al 6 keer de ruit van de voordeur hebben moeten vervangen, telkens als de deur iets te hard open gedrukt word drukt die verwarmingsknop door het ruitje!
Ach zo kan ik nog wel 1000 voorbeelden noemen… Ik wil ook snel weg!!! haha

quote:
Hier is de woningbouw heeeel erg laks, ze willen zoveel mogelijk geld besparen.. we hebben hier al een keer een actie gehad voor een vaste trap naar zolder.. ze zeiden dat wanneer er genoeg handtekeningen waren (100stuks) we allemaal een vaste trap kregen, er zijn inmiddels meer dan 100 handtekeningen en ze doen niks!!

ook moet ik als ik de vaatwasser aanzet de waterslang omwisselen met de slang van de wasmachine… (boven hebben wij hier geen aansluiting en de buren wel).
Heeeeeeel vervelend, maar ze doen er niets aan!

Ik heb heeeel veel schimmel in de badkamer… heb er al voor gebeld want een raam hebben we niet… alleen een rooster in de deur, en een rooster in het plafond… ook hier doen ze niets aan, en dat terwijl ik flink ben uit gevallen omdat ik wel een kind heb lopen die ziek kan worden door deze schimmel.
tja mevrouw zeggen ze dan, dan moet u er maar met bleekwater overheen gaan en een extra afzuiging in de badkamer maken… Tjaaa hallooo alsof wij daar verstand van hebben zeg!!

laks laks laks zijn ze… we willen gauw weg hier…

als ik jopu was zou ik de huurcommissie maar even inschakelen. Zeker in verband met de schimmels. Want je bent ook nog eens zwanger he. Waarschijnlijk kun je je huur nog omlaag krijgen ook dan.

Groetjes,

Michèle

Helaas Michele heb al verschillende dingen geprobeerd maar ze doen er niets aan, wij moeten zelf maar oplossingen vinden.
Ook hier heeft de ketel gekeld, had opeens de zolder nat… bleek de afvoer ofzoiets verkalkt te zijn, en werd er iets nieuws gemonteerd… en onze ketel is al bijna 20jaar oud… normaal gaat een ketel ONGEVEER 10/15 jaar mee, maar zolang de woningbouw het nog zo kan oplossen krijgen we geen nieuwe…

Oh trouwens, we gaan binnenkort de douche maar eens witten en ff onderhanden nemen, en als het kan weer terugkomt zo snel dan gaan we zeker andere stappen ondernemen!!
Ook onze slaapkamer word aangepakt :D:D:D:D

Je hebt antischimmelspul van alabastine is dat geloof ik. Enne wou je zeggen dat de huurcomissie ook niks doet?? Raar die zijn namelijk onafhankelijk.

Groetjes,

Michèle

Ik weet niet waar de huurcomissie zit hier…

Google even op huurcommissie Melanie. De huurcommissie is namelijk landelijk.

Groetjes,

Michèle

Oke bedankt voor de tip Michèle!

Geen dank

Groetjes,

Michèle