Nieuwe behandelingen

Hallo mama’s en papa’s,

Hellaas ook de derde clomid behandeling is niet aangeslagen. Ik had vorige week als steeds buik en rug pijn en ja hoor vrijdag ongesteld geworden. Dus ik heb direct het ziekenhuis gebeld om een gesprek te plannen met mijn gyn. Mijn vriend en ik hadden zoiets van we willen wel wat verder met de behandelingen.
Gister was mijn 3de dag van de cyclus. Tsja normaal had ik moeten beginnen met de clomid. En wat moet je dan. Wel weer gaan slikken, of het gesprek afwachten. Uiteindelijk gister avond toch maar een clomidpilletje genomen. Vanmorgen om 10.15 moesten we in het ziekenhuis zijn. Spannend, was acht super zenuwachtig. Mis zou de gyn wel zeggen. Gewoon clomid blijven slikken, om de zoveel dagen komen voor een meting van je eitje.
Maar het tegendeel juist. Hij was heel begripvol en snapte dat wij wel graag een tweede kindje willen. Onze meid is nu 14 maand.
Hij vroeg of we zelf ook iets in gedachten hadden. Dus ik heb hem voorgesteld om wel clomid te slikken. Ongeveer 40 uur voor de eisprong een extra HCG injectie krijg…nou ja en de rest is duidelijk.
Onze gyn stond er niet raar tegen over, eigenlijk heel positief. En om de kansen nog wat te vergroten heeft hij IUI voorgesteld. Dat kwam wel even als een klap. Hebben we al moeite om zwanger te worden en dan wordt ons het pleziertje van het maken ook nog afgepakt. Ik moet zeggen mijn hersens gingen ineens heel snel werken want dit was/is een onverwachte wending in het verhaal.
Maar goed, mijn vriend en ik hebben er voor gekozen om deze weg toch maar in te slaan. Allemaal weer heel spannend dus.

Nou ik ga nu snel een broodje eten. Maar moest mijn verhaal even kwijt.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat hoop ik dat het jullie snel gegund is om weer zwanger te zijn. Logisch dat het even als een klap kwam, als je er niet op voorbereid was, op die IUI. Ik weet uit m’n omgeving wat het inhoudt en heb er al een aantal kindjes door geboren zien worden. Hopelijk gaat het bij jullie ook lukken. Succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh spannend, ik heb geen ervaring met IUI maar je plastische omschrijving van het gemiste lolletje doet het hem wel snappen. Overigens als je daarna met twee kindjes nog alle lol kan hebben dan hoop ik dat het snel goed lukt.

Groetjes,

Michèle

We gaan duimen dat het allemaal goed komt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ook ik weet uit mijn directe omgeving wat iui inhoudt, en ik hoop dat het jullie heel snel gegund is dat je een tweede krijgt!!! Ik zal voor jullie duimen!

liefs woezel

Spannend allemaal meid. Hoop dat je snel zwanger bent!

Wat spannend voor jullie. Logisch dat je liever op een andere manier zwanger had geraakt. Maar wat Michelle ook al zegt jullie hebben verder nog een heel leven voor je waarbij dit kan. En als je daardoor zwanger raakt is dat natuurlijk super.
Ik hoop met jullie mee dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Sandra