Nieuwe auto!

Vanmorgen hebben wij een nieuwe auto gekocht!! Of tenminste, nieuw… voor ons is die nieuw! hahahahahha
Wij hebben twee auto’s nodig voor het werk, (beide moeten we ruim 35 km rijden en het openbaar vervoer is heel slecht daar naar toe)
1 auto van ons is nog heel goed. Wel oud , maar goed. Geen grote kosten enzo.
De andere (waar ik het meest in rijd) die hebben we vorig jaar gekocht. Via een handelaar, want ja, mijn man die denkt dan, lekker goedkoop , mooie auto etc. Dat heeft hij al 3 keer gedacht, en in 3 jaar tijd 3 auto’s versleten!! Bij alle 3 mankeerde er ik weet niet wat aan, na aankoop. Als je alles bij elkaar optelde aan aankoop kosten en reperatie kosten, dan had je een leuke auto kunnen kopen!

Gisteren reed ik dus naar huis, en toen kwam er opeens rook bij het stuur en een stank, niet normaal!! Bleek de schakelaar van het knipperlicht door gebrand (ofzo iets te zijn). Gelijk laten kijken wat er nog meer mis is (oktober voor de apk) en toen bleek de reparatie weer aaridg wat te kosten. Bodemloze put dus…alweer…Hij rijd nu nog veilig volgens de dealer, maar het moet wel gemaakt worden als je er mee door rijd.
Toen heb ik gezegd , en nu is het klaar. Nu kopen we een andere auto, die dan maar wat meer kost, bij een officiele merkdealer, het lieft waar we de de andere (goede) auto , ook hebben gekocht (bij ons in de woonplaats) Ik was het zo zat, want ik sta dan weer stil in de auto, kan weer op de anwb wachten etc. Ik was er zo klaar mee, en gelukkig was mijn man het met mij eens!!
Gisteren dus bij die dealer wezen kijken en we hebben een supe rmooie auto gevonden!! Een renault Kangoo family wagen , airco erop, alles electrisch, en mooi ruim!! en Hoog!!! Wij hebben in het verleden ook een kangoo gehad, maar dan 1 waar je alleen voor in kunt zitten (geen achterbank dus) was toen ook niet nodig, maar die reed ook al zo lekker!!
Deze auto is goed onderhouden, altijd bij deze dealer, en dus voor ons heel vertrouwd!! We hebben er dus een goede koop aan gedaan, en ik ben er zo blij mee!!!
Vrijdag kunnen we hem ophalen!! Hij is al wel en paar jaar oud, maar hij doet het nog heel goed!

Wilde dit even delen!

liefs woezel

Oh lekker meid, ja want stil staan in niks en zeker niet als je ook nog een ukkie hebt. Ik heb geen auto maar wij hebben deze eis met de fietsen, ze moeten goed zijn want je bent er afhankelijk van.

Groetjes,

Michèle

Leuk!!
Altijd leuk, een nieuwe auto!

Fijn dat jullie nu ook het idee hebben dat je echt een goede hebt gekocht.
Geniet ervan!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn. En soms is het inderdaad beter om iets meer geld uit te geven, dan weet je wel zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan. Geniet van de nieuwe aankoop!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

dat zal denk ik zeker lukken!! ik ben er echtook ontzettend blij mee. Het is natuurlijk altijd afwachten of een tweede handse auto ook daadwerkelijk goed is, maar bij deze hebben wij het vertrouwen wel, en dat had ik (mijn man wel) bij de andere dus niet!!! En hij is nog eens heel erg mooi. Over een week kunnen we hem dus ophalen, dus dan kunnen we lekker ervan genieten!!

liefs woezel

ooh eindelijk wil haha!idd als er rook uit het stuur komt dat lijkt me ook niet veilig nee!
as vrijdag toch? nou ik wil wel een fotov an jou in je nieuwe auto
en zeker die familie auto’s zijn super fijn! paar vrienden van ons hebben ook zoiets soortgelijks, en die auto hadden we ook geleend toen we op vakantie gingen omdat het zo ruim was en we veel spullen mee hadden.
maarre nu heb je iets om naar uit te kijken en dat is altijd fijn! je kunt zeker niet meer wachten nu?
ik ook niet maar ik open daar NU een topic over

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gelijk heb je dat je een nieuwe auto wilde.

Veel rijplezier en ik hoop dat jullie hier een goede koop mee gedaan hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker