Nieuwe Active Fit al geprobeerd?

Laatst was er een actie bij de ETOS; 3 pakken vernieuwde Active Fit luiers voor 20,-. Ik vond die luiers altijd fijn en kocht dus meteen 3 pakken. Ze zijn verbeterd en nu nog dunner…Nou, wat een rampzalige dingen! Ik had 4+, die heeft Eva normaal ook, maar ze krakte er onderhand uit. De luier zat heel krap en sloot bij de beentjes slecht aan. En hij lekte ook nog eens enorm door. Nu plast ze erg veel de laatste tijd, ze drinkt ook veel, maar de luier zou dat moeten kunnen houden. Ik heb haar meerdere keren anders kleertjes aan moeten doen, zo nat was ze. Dat had ik trouwens ook vaak met de oude Active Fit hoor. Ik had gelukkig 2 pakken oude Active Fit gekocht en maar 1 nieuwe versie, maar die ligt nu dus ongebruikt in de bijkeuken. Zonde! Ik ben maar gauw de ETOS-luiers gaan halen. Niet duur en die zijn tenminste écht verbeterd! Hebben jullie de extra dunne Active Fit al geprobeerd? Hoe bevallen ze jullie?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja wij hebben ze ook thuis maar Rico heeft er geen moeite mee eigenlijk,
hij heeft ook de 4+ en hij weegt 12 kilo nu.
hoeveel weegt Eef?
maar ze zeiden op de reclame ook iets van: ook s’nachts de droogste pamper, test het zelf.
wij s’nachts proberen
ging prima alleen wordt ie wel om 6 uur wakker bluh!

Vreemd? Ik vond ze helemaal niet fijn! Echt waardeloos…Eva lag misschien niet goed ofzo, want de luier zat echt strak. Ik moest de klittenbandjes echt best hard aantrekken en de luier daarna echt in model trekken. Ze woog vorige week bij ons op de weegschaal 10,5 kilo, dus ze zou ze gewoon moeten passen. Van andere luiers heeft ze ook 4+ en geen centje pijn! Ik vind het soms toch moeilijk om DE goede luier te vinden hoor. De ene is te stug, de ander de slap, weer een ander te dun en ga zo maar door. Maar ETOS zit bij Eva goed en houdt haar goed droog, dus ik blijf die maar kopen. Heb ik meteen weer extra babyzegels, want die zitten ook op die verpakking!

hmm ja dat is maf.
ik moet weg zeggen dat Rico bewegelijker is geworden en dat ik daardoor uberhoudt een pamper goed krijg
weet je wat goed werkt? als ze gewoon in kikker houding liggen. dus: voetjes plat op het aankleedkussen knietjes tegen elkaar, en dat je dan de knietjes naar buiten buigt. ja nu klinkt het zo dramatisch en pijnlijk maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel of niet? op die manier krijg ik de pamper het beste aan maar dat rico dat niet snapt is echt niet tof!

Hahaha, ik snap best dat je Rico’s pootjes niet helemaal uit elkaar rukt hoor meis! Haha. Ik probeer Eef soms ook in de kikkerhouding te laten liggen en soms, als ze ontspannen is, lukt dat. Maar vaak is ze aan het trappelen omdat ze dat leuk vindt en soms gaat ze expres met haar benen helemaal in de lucht liggen! Dan valt zo’n ruimere luier net iets fijner!

ja juist! daarom vind ik baby dry eigenlijk ook de fijnste luier…
enne idd beentjes gestrekt willen rollen en soms een trap in mijn maag geven…of iets achter zich willen pakken (terwijl er niks ligt…snap jij het nog? haha)
ik zei gisteren nog tegen Rico: als je nou niet stil ligt dan slaap je maar in je blote kont oke?
knikt meneer lachend ja en zegt: nieee
weer zo’n tegenstrijdig signaal!

Hier geen pampers meer. Op de vakantie in Italie hadden we de luiers bijna op en we zaten dicht bij een Lidl ik zei tegen mijn man ik probeer gewoon een pak. Nou super tot nu toe en dat al 3 weken lang. Voorheen gebruikte in kruitvat luiers zonder problemen. Maar ik denk dat ik nu Lidl luiers ga gebruiken waarom meer uitgeven als ze goed bevallen.

groot gelijk heb je pranger, maar werken die voor s’nachts ook optimaal?
want rico zat s’ochtends bij bijna alle luiers (behalve baby dry van pampers) helemaal onder de gelei bolletjes

@MamavanRico
Tot nu toe blijft hij de nachten ook droog. Maar je zou voor de nachten natuurlijk ook een ander merk kunnen gebruiken.
Ze hebben nu trouwens weer een aanbieding bij de kruidvat 3 voor 2. Dan zijn we nog weer goedkoper uit

Hier ook de nieuwe active fit voor zowel Joey en Jessey, in maat 4 voor Jessey en 5 voor Joey. Ik had ook gelijk groots in geslagen bij Etos, en ben er superblij mee! Geen lekkende luiers hier en alles sluit mooi aan! Ik hou het dus bij deze. Maar als ej goed kijkt, dan is het ook wel heel weinig absorbtiespul wat er in zit! Het gedeelte bij de rus zit helemaal niks in! Het komt zo ongeveer over een met een onderbroek + maandverband, haha! Maar dan met elastiek rond de beentjes

Groetjes Anouk

Hier al vanaf dat ze ze paste Aldi luiers en helemaal happy mee.

Groetjes,

Michèle