Goeie middag allemaal!
Mijn naam is Linda en ik woon samen met mijn vriend Erwin sinds Augustus 2006 in een klein dorpje in Limburg samen met onze hondjes Maiko de Franse Bulldog, Kay de Amerikaanse Stafford, Tessa de cavia en wat vogels.
Toen we in 11 September 2006 onder weg waren naar Disneyland Parijs beslotten we dat we wel heel graag een kindje wouden en ik besloot te stoppen met de pil in de hoop ergens achteraan in 2007 zwanger te zijn.
Nou het liep dus heel anders, want 9 December deed ik een test en bleek dus al zwanger te zijn!
Jeetje we konden ons geluk niet op!!
Ondertussen ben ik al 25 weken e 3 dagen zwanger en ik leef echt op een roze wolk, maar ik moet toegeven het word me wel echt steeds zwaarder.
Met 21 weken hebben we te horen gekregen dat we een dochter verwachten!
Werken lukt helaas ook al niet meer, veel last van mijn rug en mijn (sorry) urine ophouden lukt ook al niet meer.
Soms kan ik alleen maar liggen, want dan voel ik me het beste en heb ik de minste pijn.
Nou dit was zo´n beetje mijn verhaal.
Zijn er vragen, dan vraag gerust hoor.
En voor de gene die het leuk vinden… Ik heb een beebiesite gemaakt dus als je zin hebt kom eens langs, want dat zouden we heel leuk vinden!
www.onzebabyjanssen.beebiesite.nl
Liefs Linda.