Nieuw


#1

Hallo allemaal,

ik ben Lars. Ik woon in Deventer. Ik heb een dochtertje van een jaar. (16-09-2011 geboren)Ik breng sowieso twee dagen in de week door met mijn dochter. Hetis altijd heel leuk en gezellig.

Waar ik benieuwd naar ben is of er mensen uit Deventer zijn die ook een kindje hebben van ongeveer dezelfde leeftijd en die het leuk zouden vinden om af en toe samen met de kinderen een speelplek op te zoeken of om gewoon samen te spelen. Op deze leeftijd zijn ze nog te jong voor een peuterspeelzaal. Dat duurt nog een jaar of anderhalf. Het lijkt me leuk om tot die tijd met een andere ouder en kind(eren) af en toe gezellig samen te spelen. Dit hoeft niet lang te zijn. Een halfuurtje per keer is al prima. Alles in overleg.

Mocht je het leuk lijken, laat dan wat horen op mijn mailadres : larsenjansen@hotmail.com. Dan kunnen we misschien een keer kennismaken.

Groetjes,

Lars


#2

Hoi PapaLars,

Welkom op de site.

Een oproep als deze plaatsen is eigenlijk wel handiger als dat gewoon op 1 plaats in het forum is ipv op 3 plaatsen. De meeste mensen komen toch wel in dit voorstel-gedeelte.

Groetekes, Sje


#3

Welkom…

Helaas Deventer ligt ver naast mijn bed…


#4

Anderen misschien?


#5

Ik woon ook niet in de buurt. Is er bij jullie niet zoiets als baby/peuterzwemmen? Of muziek-op-schoot? Voorleesuurtje bij de bieb? Dat zijn ook leuke bezigheden waar je andere ouders en kinderen leert kennen.

Groetekes, Sje


#6

Owja, dat zijn wel goede ideëen. ga ik eens naar op onderzoek uit. Dank je wel!


#7

Welkom op ikkeben.

Ook ik woon niet in de buurt van Deventer. Maar idd is baby zwemmen echt een aanrader. Heb het met beide kids vanaf 4 maanden gedaan en behalve dat de kids het echt heel leuk vinden is het ook leuk om op die manier andere ouders te ontmoeten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#8

Ok, goed om te weten! Bedankt voor uw reactie.


#9

Wat je ook zou kunnen doen is elke di ochtend bij wijze van spreken om 10u bij een kinderboerderij/openbare speeltuin oid gaan zitten. Je dochter kan lekker spelen en dan ontmoet je vanzelf mensen die misschien ook wel elke di ochtend gaan.
Je hebt van die mensen die dat doen… Ik heb hier ook met de oudste elke di ochtend gezwommen, en inderdaad ik zou het andere ook aanraden als ze in die mogelijkheid zijn om het te doen…

Succes,


#10

Ja, dat is ook een leuk idee!

Thnx!