Nieuw

hallo ik ben rowena
en ik ben hier nieuw.
ik ben hier terecht gekomen omdat ik in typte op google stoppen met de pil.
ik ben nu gestopt na 3 jaar met de pil omdat ik en mijn vriend samen een kinderwens hebben.
en sommige zeggen dat je na 6mnd weer ongesteld word maar ik ben het gewoon weer na 3 weken.
maar ik hoop dat er mensen zijn om me wegwijs te geve nop dit forum.
en dat ik het er na me zin heb.

groetjes rowena

Hallo Rowena,

Leuk dat jij en je vriend een kinderwens hebben samen dat wordt veel klussen
dus!!!ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden.

Welkom op het forum en veel forum plezier!!!
Als je vragen hebt kan je het hier altijdt vragen.

hoi rowena
wel eerst en vooral ik ben nikky en ben 19 jaar! en bijna mama van ons eerste kindje

wat ik je wou zeggen: ik ben ook gestopt met de pil en ik heb nog nooit gehoord dat je de eerste zes maanden je regels niet meer krijgt!
je krijgt ze misschien wel een beetje later of niet meer op de tijdstip dat je gewend bent maar zes maanden is wel beetje lang hoor!
mijn dokter heeft ook wel tegen mij gezegt dat ik de eerste drie maanden niet te veel moet verwachten omdat ik tenslotte ook al vijf jaar de pil nam en dat moest dan eerst uit mijn systeem maar toch in de derde maand dat ik gestopt ben was ik al zwanger dus ja…

hopelijk lukt het bij jullie ook rap
het is zo zalig

als je nood aan hebt aan een babbel
call me
zoen

Hoi Rowena,

welkom op ikkeben, Ik ben gytha 25, getrouwd met dennis en hebben samen 1 dochter lieke van 5 maanden.

Succes hopelijk zijn jullie snel zwanger!!!

Groetjes gytha

Hoi Rowena,

welkom op de site!
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë van bijna 8 maanden.

Heel normaal hoor dat je nu ongesteld bent, was ik ook gewoon weer na het stoppen met de pil. Heb nog nooit gehoord dat dat 6 maanden duurt. Bij sommigen wel 6 weken, omdat je vaak zo graag zwanger wilt zijn dat de menstruatie uitblijft. Nou veel plezier met baby’s maken en we horen het wel als het zover is.

Groetjes,
Inge

hallo

ik wil je ff meedelen ik ben nl een jaar een half gestopt met de pil.
omdat ik en men vriend kinderen wouden.
en nu sinds vorige week maandag heb ik een test gedaan en is positief.
ik ben nu al 8weken zwnager.
ze zeggen geduld is een schone deugd.
maar as ge een jaar een half aant proberen zijt raakt je geduld wel eens op.
en ja kijk nu is het eindelijk zover en ben ik zwanger.

zou zo zeggen nog veel geduld en sterkte en ja het zal er ook wel eens van komen.

hou me zeker op de hoogte en hoop op een snelle reactie

grts sarah

hallo mensen bedankt voor jullie reacties. heel leuk en lief.
en wij hopen het ook dat het snel gebeurt zoals iemand al zei geduld is een schone zaak .