Nieuw

Hallo allemaal!

Ik ben wendy, 27 en trotse mama va nvalentijn. hij is geboren op 3 januari dus net 8 maanden oud! Ik ben nieuw hier op het forum, en hoop snel vertrouwd te zijn hiermee!

Allemaal heel veel groeten van wendy

hoi wen , gezellig dat je ons gevonden hebt
mijn naam is kim en ik ben de mama van Sofie van 14.5 maand oud

Hoi Wenn,

Waarschijnlijk ben je hier snel vertrouwd want het is echt gezellie hier!!
Ik ben Miriam en moeder van Lucas, 17 maanden oud.

Groetjes Miriam

He volgens mij ken ik je al?!

Maar goed, Welkom!! Ik ben Ellen… ik heb een vriend en we hebben drie dochters! Anieck(10), Mandy(7) en Fabienne(1)!!

Je ziet me wel vaker hier langskomen en ook op andere sites, het probleem is alleen dat ik niet zo heel erg veel tijd heb… drie kids handen vol!

Duzzz, tot priks!

Liefs ellen

Hallo Wendy,

Gezellie nog iemand die komt forummen (en mijn collumns komt lezen uiteraard!!). Ik heb een dochter Veronica van 3 jaar en een zoontje van bijna 15 maanden, Lucas. Nou, als je problemen hebt hier met iemand, druk je maar op de MOmobiel (gniffel), dan komt Supermo je redden hoor… ik ben de heldin hier!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hallo ladies!

Hartstikke lief dat jullie gereageerd hebben! Vanaf vanmiddag ga ik eens even lekker mee babbelen, trouwens… de chat werkt bij mij niet… Dus super Moo, nog een tip??? wanneer zijn er mensen meestal online op de chat???

Groetjes!
wen

de chat doet het niet omdat ik te lui cq te druk ben er een nieuwe op tezetten

Hoi Wendy, Er wordt vooral veel gmsnd onderling )nieuw werkwoord). Als je nu lekker veel mee forumt, dan kun je ook eens gezellie mee msnnen. En ik geloof dat er soms ook wel gechat wordt op babypagina chat box (kleinwonder heet dat geloof ik). Genoeg tips??

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo