Nieuw woord voor aap haha

en dat luidt: bananen poeper…

zucht de poepfase is helemaal hip geloof ik.

zo is dus een aap een bananen poeper.
hijzelf is geen peuter puber maar een peuter poeper en zo ken ik er nog wel een paar. wat een fantasie. maar die bananenpoeper was toch wel het toppunt hoor, lachte me suf

Haha, lolbroek!

Geloof me… die poepfase kan heeeeeeeel lang duren…
En op het moment dat je denkt dat t over is begint ie weer opnieuw

Laat m eens madagascar kijken “Natuurlijk gooien we met poep naar de mensen” is hier het favoriete zinnetje…

De jongste hier wil trouwens weinig van poep weten als ik vraag of ze gepoept heeft is het antwoord nee, en als ik dan vraag wat er dan zo stinkt in dr luier, dan is het PASTA!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Rico weer he

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Poep is cool, vindt een mannnetje hier ook

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ohhh hier is het woordje poep ook helemaal HOT geweest!
Hij mocht het van mij niet meer zeggen, en nu is het Snottebel/Sok/onderbroek etc! Pffffffffffff

Liefs, Melanie

eerlijk gezegd kan ik me er niet zo druk om maken dat hij het woord vaak gebruikt. beter dan het K woord wat je ook om de haverklap op straat hoort door klein grut… Laat hem dan maar lekker poepneus poepbil poepbal roepen haha

@Suszsje: dat is toch met die pinguins? een heet toch ook Rico? haha kijkt ie soms ook naar, als het er per toeval op staat hoor
oohw god haha natuurlijk gooien we met poep naar mensen? hopelijk doen ze het dan niet ECHT die draken van ons

@Melanie: haha ja rico zei vandaag tegen de juf: stoute wollen sok! SCHAAM!!

quote:
en dat luidt: bananen poeper..

zucht de poepfase is helemaal hip geloof ik.

zo is dus een aap een bananen poeper.
hijzelf is geen peuter puber maar een peuter poeper en zo ken ik er nog wel een paar. wat een fantasie. maar die bananenpoeper was toch wel het toppunt hoor, lachte me suf

HAHA hier ook de poepfase!
hier wordt elke 10minuten "O dennenppoep"gezongen, met een hoop gegiechel.
en iedereen is poeppiescheet!
ach tis een fase, en die gaat ook weer over!

groetjes

haha geweldig gidget! ja ik maak me er ook nie zo druk om, vind het wel grappig maar negeer het wel zoveel mogenlijk.