ik weet natuurlijk weinig van een baby van 9 maanden de mijne is pas 5 maanden oud, maar je zou zeggen dat ze een fles minder zou willen. je geeft nu nog 4 flessen zie ik. als je er 1 weglaat dan weet ik zeker dat het goed komt.
je zou bijv. je schema kunnen aanpassen naar:
7.30 uur fles of 8 uur als ze dat haalt.
dan om 12.00 uur een hapje eventueel met melk erdoorheen als ze niet anders wilt of brood idd.
dan om 14.00 uur en 16.00 uur een hapje of iets ander dan melk.
en om 18.00 of 19.00 uur laatste fles.
kijk anders ook even naar de schema’s van andere dames door in de zoekfunctie schema 9 maanden in te typen? die weten het toch wel beter als ik. maar enige tip wat ik je kan geven is leg haar lekker vroeg in bed. 21.00 uur is ook aan de late kant en misschien trekt ze dat gewoon niet meer. ik neem aan dat ze nu veel kan en dat vergt ook veel energie! slaapt ze de nacht wel door trouwens?
probeer gewoon elke dag een half uurtje te schuiven dat zou ze nu wel aan kunnen denk ik…zo kom je er wel uit denk ik met de tijden!
sorry dat ik je niet veel kan helpen enige wat ik eigenlijk na zo een lange verhaal kwijt wilde is ze geven het zelf op een gegeven moment aan als ze toe zijn aan minder flesjes! dus raak niet in paniek je kleine weet precies wat ze wil!