Nieuw LIJSTJE MEETING 30 oktober! Kijk even

Hier het lijstje met mensen die zich min of meer “aangemeld” hebben om naar de meeting te komen.

De meeting vind in principe dus plaats op zaterdag 30 oktober a.s. bij speelparadijs “Ballorig” in Houten (bij Utrecht).

Als je je naam hieronder bij het lijstje ziet staan, zou je dan misschien even heel simpel een berichtje willen achterlaten met of je JA of NEE komt en of het KLOPT???

Alvast bedankt!

LIJSTJE MET NAMEN:

• Astrid, Daan en Evianne
  • Elly en Waldo
  • Kitty (misschien)
  • Jolanda en Lisa (en Dennis??)
  • Kim, Sofie en Victor
  • Monique, Jacky en Gioia
  • Maureen, Fabiano, Alessandro (en man??)
  • Nikki, Kika, Puck (en Jan??)
  • Petra, Rolf, Maaike en Kim
  • Tries, Jordy en Roy (en man??)
  • Marielle, Tanja (en man??)
  • Bianca, Stephan (en als het met werk kan ook vriend)
  • Maike en Levi en man???
  • Armanda, Sylvan en Tristen en man??

Nou, dit was 'm volgens mij.
Tot nu toe staan er op het lijstje dus ACHTTIEN kinderen (+ twee in buik ) en ZESENTWINTIG volwassenen.
Maar goed, ik heb de “vraagtekens” wel meegeteld (hihi).

Benieuwd waar we uiteindelijk op uit gaan komen!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 10 Sep 2004 21:49:12

Jaaaaaaaaaaaaa wij komen met zn drietjes inderdaad. Daan, Evianne & Astrid en wij hebben zon zin, zin, zinnnnnnnnnnn !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Zonder man… en hoogwaarschijnlijk zonder Roy… want denk dat ik met de trein ga komen alleen geen idee hoe de verbinding is… weet iemand dat?

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Toch nog maar niet met de auto?
Ik weet ff niet meer zo goed waar je woont, maar je kan het zien via de site van het openbaar vervoer.
En woont er niet toevallig iemand bij jou in de buurt, of iemand die jullie ergens kunen oppikken op de weg naar Houten (Utrecht) ?

Ja misschien met iemand meerijden, maar ik kan niet zo 1 2 3 zien waar je woont.
Of anders dat iemand je vanaf het station oppikt of zo ?

Volgens mij woonde Tries in Pijnacker (schrijf ik geheid verkeerd, wedden?? ).

Ik kom zeker met Lisa, zodra ik weet of Denn meekomt dan laat ik het weten.

Ik woon in de buurt van Rotterdam dus als er iemand mee wil rijden, dan hoor ik dat graag.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ik kom ook hoor, met Jacky en Gioia.
Leuk.

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

ja tanja en ikke willen ook maar we komen met de trein is ballore dicht bij het stadsion of niet . want ik had al op hun site gekeken maar niks gevonden .

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 11 Sep 2004 14:59:23

Ik heb even gekeken via de anwb routeplanner. Station Utrecht- overvecht ligt zo`n 3,6 km vanaf de speeltuin. Ze hebben nog meerdere stations, maar die liggen er verder vanaf.

hahaha leuk he dat we er zo mee bezig zijn. Ik had alleen effe de kortste route bekeken, weet er verder niks van, maar het moet ook niet zo moeilijk zijn om iemand effe op te pikken van een station of zo.

Ik kijk het even aan hoe het gaat met rijden… ik geef het nog door hihi

Tries

Liefs Tries

jaaaaaaa leuk ikke heb er zoooooooooooooooon zin in. Leuk hoor zon hele troep kindjes bij elkaar. Daan was erg blij dat er ook meerdere heren meegaan, maar als wij allemaal gezellige dames zijn en er geen heren zouden komen, dan was ie ook meegekomen

Hoe laat gaan we afspreken?
En weet iemand het adres van die ballorig, dan kan ik even kijken hoelang ik er over moet rijden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Wat erg we kunnen niet op 30 oktober. Dan vieren wij de verjaardag van mijn oma. Dat is voor het laatst in haar eigen huis, ze gaat binnenkort naar een verzorgingstehuis.

Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik ben even weg geweest. O, wat vind ik dit balen zeg!!! Foto’s maken hoor en op ikkeben zetten. Getver.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Jee, dat is echt balen!
Zoooooooo moeilijk om iedereen op dezelfde dag te laten komen

Kinderspeelparadijs Bal-lorig

Weteringhoek

Houten Utrecht

Wat jammer dat jullie niet kunnen de 30e, maar het hoeft toch ook niet een eenmalige actie te zijn ? Dus misschien wel tot de volgende keer.

Vind ik ook, kom gezellig allemaal in december bij mij op kraamvisite !!

Haha! Jolanda, pas maar op wat je zegt want ik doe het zo hoor, op kraamvisite komen!
Heb familie in Zwijndrecht, dus dat is dan mooi te combineren

Ja Zwijndrecht is vlakbij. Ik ga waarschijnlijuk bevallen in het ziekenhuis van Zwijndrecht.
Je bent welkom hoor, gezellig.