Nieuw idee!


#1

Zo, ik zat net even de forum van ikke ben ‘stel je hier even voor’ te lezen.
Ik bedacht me het volgende: misschien is het een idee om ergens op de site een pagina te zetten met wie hier nu allemaal op het forum meepraten.

Wanneer je op het forum aan het lezen bent kun je wel linken naar een persoon om te kijken wie het is of foto’s te bekijken en van alles en nog wat. Maar… ik heb geen overzicht meer.
Even in het kort wie je bent; naam, leeftijd, gezinssituatie en eventueel een foto.

Is dat wat of niet???

Groetjes Wiets


#2

Soort “smoelenboek” bedoel je?

Groetekes, Sje


#3

Ja, dat is de juiste benaming.
Het is voor mij overzichtelijk dat er in rijen onderelkaar/naastelkaar de namen (echte naam of nickname) komen te staan eventueel foto en dat je er op kunt linken.

Groetjes Wiets


#4

Als je elke dag effe leest en bijhoud kan je de meeste wel na een poosje hoor.
Maar erg gek is het niet bedacht. Het is overzichtelijker voor iemand die net nieuw is, dat wel.


#5

tja je hebt allemaal een profiel, daar staat al veel info en op de site zelf heb je het gedeelte Ikkeben mama van… en dan hier op het forum ook nog een voorstel hoekje, lijkt mij dat dit het elkaar leren kennen voldoende dekt

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor


#6
quote:
op de site zelf heb je het gedeelte Ikkeben mama van..

Ik zal je eens zeggen, dat heb ik nog niet eens gezien. Ik ben erg nieuw en zit vooral veel op het forum en af en toe neus ik eens verder. Dom niet.
't Is misschien wel handig om je daar voor te stellen met de naam die ook aan de linkerkant van het forum, onder de foto, staat. Of kan dat niet?

Ik ga hem ook ff invullen, kom ik er vanzelf achter.

Groetjes Wiets