Nieuw hier

Hallo, ik ben Sam de trotse vader van Shakira. Per toeval ben ik hier vandaag terecht gekomen, en inmiddels al ruim 2 uur aanwezig op deze boeiende site.
Gezellige boel hier allemaal…
Mijn vrouw en ik hopen hier nog vele uurtjes door te kunnen brengen
Groetjes Sam

Ammetjeheuu

ja ik had je al gespot ! welkom hier ik ben kim, mama van sofie en victor die je hier veelvuldig op de site bent tegen gekomen en de oppermutzzzzzzzzzzz, dat wil dus helemaal niets zeggen behalve dat de site van ons is…

Heee, een man. Das nog es leuk!
Hoi, ik ben Mim (dat is kort voor Miriam).
Moeder van Lucas en getrouwd met Cas.

Groetjes Mim

Goh, was even helemaal verbaasd! Haha!
Wat leuk zeg, een man op de site!
Ik hoop dat je vrouw en jij het hier net zo gezellig gaan vinden als wij.
Ik ben trouwens Bianca, woon samen met mijn vriend en samen hebben we een zoontje van net 2,5 jaar, Stephan.

Groetjes, Bianca

Wat een leuk welkom van jullie allemaal.
Ja een man (een echte )…
Zonder gekheid, ik doe graag een hoop voor mijn kleintje en ik zit graag achter de pc. 1+1=2 zodoende ben ik hier!!
Maar mijn vrouw is ook al wezen kijken en die vindt het hier ook bereleuk!!

Ammetjeheuu

Hartelijk welkom Sam,
Echt leuk hoor zo’n tegenwicht tegen al die mama’s. Ik hoop je nog vaak tegen te komen. je vrouw natuurlijk ook. Is best verslavend hoor Ikkeben. Maar ook erg leerzaam en gezellig.

Liefs Kristel

Hoi.
Ja ook namens mij welkom.Ik ben Eljada,31,moeder van Niels(3 en een half)en Iris (6 december 1 jaar).
Complimenten voor jullie hoor!!!Een foto op de site en een foto op je profiel.Dat is mij nog niet gelukt(ondanks vele malen uitleg) hahaha.Daar moet je dus toch blijkbaar man voor zijn voor die technische dingen.
Groetjes Eljada

Oh ja.
Een hele mooie naam trouwens Shakira.En ze is vast net zon spetter als de zangeres.
(krijg je nog last mee als ze 18 is!!!hahaha)
Groetjes Eljada

Ja, die aparte naam viel mij ook meteen op!
Krijgen jullie vast veel reaktie’s op, of niet?
Enne…is ze nou vernoemd naar “de” Shakira?

Groetjes, Bianca

Nee ze is veel knapper als die zangeres.
Ze is er ook niet naar vernoemd, het is meer dat het mooi bij mijn achternaam past.
En problemen als ze 18 is?? Nou dan heb ik nog 17 jaar om te fitnessen Dan kan ik met mijn blote handjes die vervelende jongetjes bij de deur weghalen }

Ammetjeheuu

Hahaha! Hier spreekt een ras-echte trotse pappa hoor!!!
Tsja…haar achternaam weet ik even niet meer, maar was wel apart geloof ik, beetje buitenlands toch?

Groetjes, Bianca

P.S. vanwaar: Ammetjeheuu ??
Gewoon…nieuwsgierig…

Gewijzigd door - Bieb op 19 Dec 2003 14:51:28

Onze achternaam is Elharkati, dat is Marokkaans, mijn vader komt daar vandaan.
Waarom Ammetjeheuuu?? Ach ik moest ff snel iets… en Ammetje is mijn koosnaampje sadwaande (fries voor zodoende)

Ammetjeheuu

Leuke site trouwens. Wel een heel werk hoor.

Liefs Kristel

Alleen het opzetten van de site is een hoop werk. Later valt het wel mee, alleen maar bijhouden en hier en daar verbeteren.
Maar er zijn veel mooiere sites, daar kan ik nog van leren

Een knuffel van een trotse vader!!

hoi ammetje
welkom hier ja leuk he een man ik ben marielle ben 35,getrouwd met martin en samen hebbben we een dochter tanja martin zit ook veel op deze site te lezen hij vindt het ook leuk hier net als ik verslavend dus pas op hihihihi maar veel plezier samen met je vrouw

groetjes marielle trotse mama van tanja

eeeyz ik ben ook nieuw hier maare hoe oud is hier iedereen want volgens mij ben ik het jongste ik ben 13

Hoi Erik,

Ja, als je 13 bent dan ben je hier wel de jongste inderdaad (op de kinderen na dan).
Wat vind je leuk aan deze site?
Daar ben ik stiekum toch wel benieuwd naar hoor!!

Groetjes, Bianca

nou om eerlijk te zijn vind ik het wel een stylo site (is bruut)
maare hoe oud is iedereen ongeveer dan?
gr. erik

Hoi Eric.
Nou ik ben in ieder geval zo oud,dat ik de helft van de woordjes die jij gebruikt,niet begrijp.
Groetjes Eljada(Leeftijdmgekeerde van de jouwe)

Ha die Erik,

Ja, helaas moet ik me aansluiten bij de vorige twee meiden.
Ik ben bijna 29 maar ik snap niet wat een Stylo-site is. Sorryyyyyy!!!
Weet inmiddels wel wat chillen is enzo (jaja, heb wel wat geleerd, haha!) maar een stylo-site…? Ik denk dat het wel positief bedoeld is, toch?
En “bruut” ? Tsja…
Kan je het niet ff aan ons uitleggen in gewoon “ouderwets” nederlands??

Alvast bedankt hoor!

Groetjes, Bianca