Nieuw hier en mama van

Twee geweldige kinderen, Robin van 8 jaar en Maaike van bijna 7 maanden. Zelf ben ik 33 jaar, huismanager en 10 jaar getrouwd.

Groetjes Maartje

hoi ik ben ingrid 35 jaar ben getrouwd met henk bijna 10 jaar en samen een zoon van 4,5 jaar marco geheten

groetjes ingrid

welkom hier maartje

ben bianca,mama vankevin*, dylan en kaitlyn en getrouwd met hans

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hallo,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(20 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Welkom Maartje, veel lees-en schrijfplezier hier.
Ik probeerde op je site te kijken, het icoontje staat er, maar er gebeurt niets. Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik ben CCM, moeder van een kleuter-en een peuterzoon en een babydochter van 10 weken.

hoi maartje,
welkom en veel plezier hier!
ik ben jessica 23 jaar getrouwd met rudi en trotse mama van stef(2 jaar ) en lars 6 maanden!!

liefs jessica, &

quote:
Ik probeerde op je site te kijken, het icoontje staat er, maar er gebeurt niets. Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik heb geen eigen site, zo creatief ben ik niet maar ik heb iets van http in mijn profiel verwijderd dus nu staat dat icoontje er niet als dat goed is.

Iedereen bedankt voor het warme onthaal op deze site. Fijne dag allemaal.

Groetjes Maartje

Hallo Maartje,

Ik ben Astrid en mamma van Evianne 2,5 jaar en Jessin is een kleine 4 maanden.
Veel plezier op het Forum !

hoi maartje
welkom hier ikke ben marielle 37 jaar ,ben grouwd met martin .en we hebben samen een lieve dochter die tanja heet en bijna 4 jaar is .wens je veel plezier

groetjes marielle mama van
10-10-01