hola allerliefste mensen,
ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik aan hetn ‘googelen’ was op zoek naar zwangerschapssymptonen.
Heb de verschillende forums doorkruist en heb vele van die symptonen en ook andere weer niet. Misschien kunnen jullie mij een beetje verder helpen.
Sinds Enkele weken heb ik een ongeloofelijk hongergevoel en eet ik superveel zonder een gram bij te komen, Hoewel ik normaal redelijk ongezond eet omdat ik fulltime werk en geen kooktijd heb, heb ik nu zin in meer fruit en vlees en lekkere verse maaltijden. Ik eet canstant en meer als mijn vriend.Ik kom daarintegen geen gram bij en ik ben al heel mager van mezelf, maar de mensen vragen of ik nog wat afgevallen ben.
Ik ben snel moe en duizelig veel meer als normaal, aan een tekort aan eten kan de duizeligheid niet liggen.
Mijn tandvlees is heel gevoelig de laatste tijd.
Heb last van verstopping en ben net verlost van een kleine blaasontstekeing en moet veel plassen. Heb de laatste dagen een lichtroze afscheiding maar het is niet die periode van de maand, die is in een week. Heb geen zin om te feesten maar meer om lekker thuis te zitten met mijn vriend, en mijn borsten zijn gevoeliger, niet bepaald groter maar doen sneller pijn.
De laatste keer dat ik mijn regels had is 23 februari, wat normaal is maar de maand daarvoor kwamen mijn regels heel leet en heel weining, in febr echter heel sterk. Toen ik in janurari overtijd was deed ik een test maar die was negatief.
Wat denken jullie hier over, heeft iemand dezelfde ervaring als ik gehad.
Ik zou zo snel mogelijk wat steun en raad willen, dank je wel
Nieuw groentje
Hoi.
Veel dingen die je beschrijft duiden wel een een zwangerschap, heb van de meeste dingen die je beschrijft zelf ook last gehad, toen ik zwanger was.
Maar voordat ik eindelijk zwanger raakte had ik deze symtonen ook vaak.
En dacht ik dus dat ik zwanger was, terwijl dat helemaal niet zo was.
Schijnzwanger noemen ze het ook wel, dan wil je iets zo graag! dat je lichaam er op reageert.
Het enige wat je zou kunnen doen is nog een zwangerschapstest, of eens bij je huisarts langsgaan.
Die zou ook nog een zwangerschaps test kunnen doen, en je zou je verhaal daar ook nog kwijt kunnen, wie weet kan hij je nog verder helpen.
Suc-6
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik verwachtte het niet… en WOU het ook absoluut niet!
Maar na 2 weken thuis in bed gelegen te hebben met… "griepje"
toch maar weer naar school…
en een heele tijd later pas naar de dokter, 4 maand zwanger!

dankje wel voor het beantwoorden, ik koop vandaag een nieuwe test en ik beloof het jullie dat ik zo snel mogelijk zal laten weten wat de uitslag hiervan is.
Ik heb ook de indruk dat ik misschien schijnzwanger ben, niet dat ik absoluut een kind wil, want het past momenteel niet echt in mijn leven, toch denk ik er soms aan.
raar he, hoe een lichaam functioneert?!
Ben wel zenuwachtig.
Groetjes
Zou leuk zijn als je ons op de hoogte zou houden!
best wel spannend ik duim met je mee!!
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi hoi,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
En heb je nog getest vandaag?
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
Hee!!
Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin!!
Hoe gaat het vandaag??? Getest??
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi
Ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje van 10 maand.
Heb je al getest.
groetjes katinka