Nieuw bij de ikkeben klup

Hoi hoi,

Ook ik ben aan het struinen geweest, en heb deze leuke site gevonden.
Alleen de uitstraling is al erg gezellig.
Ik ben moeder van onze boender Ruben van bijna 3 jaar (31 Okt).
Via IVF is hij in onze wereld gekomen, en op zijn kop gezet.
Het is een ondernemend kind, en de dagen dat ik werk ben ik blij dat ik Annet ben, en even geen mama.

Na veel nieuwe IVF pogingen zijn we 4 maanden geleden gestopt, en ben na een heerlijke vakantie in Spanje spontaan zwanger geworden…verbazing en verbijstering alom…dat kan ik je vertellen.!!!

Goed, ik ga zo werken en hoop op wat leuke contacten met andere vaders en moeders om wat tips te geven en krijgen.
Als er iemand is die iets wil weten over de IVF…vraag maar.

Voor alle uit en thuismoeders…werkse en we spreken.

Annet

Hoi Welkom op ikkeben
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee heerlijke boeveboys Robin en Justin
Gefeliciteerd met je zwangerschap super dat het nu spontaan is gebeurt
Geniet van je zwangerschap
En werkse

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi, Ik ben Maaike, mama van Nicky van 4 en Bob van bijna 2.
Veel plezier hier.
Groetjes Maaike

Hoi,

Welkom bij de club!
Van harte met jullie zwangerschap, wat fijn om zo dan ineens spontaan zwanger te zijn geworden. Super geniet ervan!
Ik ben trouwens Vanessa, getrouwd met Mirko en samen hebben we een meisje… Senna genaamd.

Groet Vanessa mama van Senna.

welkom op ikke ben

ik ben gytha 25jaar getrouwd met dennis en we hebben smaen 1 dochtertje lieke van 7 weken

groetjes gytha

Hoi Annet

Welkom op ikkeben. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Fijn dat je spontaan zwanger bent geworden. Hoeveel weken ben je nu? Denk dat we wel aardig rond dezelfde tijd uitgerekend zullen zijn.

liefs van Diana

Hoi Diana,

Wat een welkom van iedereen. haha
Ik ben nog niet zo lang zwanger als jij. Ik ben nu 6 weken “heen”, maar het is erg moeilijk om nu na zoveel moeite je mond te moeten houden tot de 12e week.
Ik heb wel een ander gevoel als bij Ruben, maar toen stond ik door de IVF ook stijf van de hormonen.
Ik vind het erg leuk te kletsen met mensen die ik niet ken. Eigen is soms erg eigen.
Oke, we kletsen een andere keer weer verder.

Gr, Annet

Hoi Annet,

welkom op ikkeben! Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë, nu 4,5 maand.
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,
Inge