Niets anders dan slapen

Louise wil vandaag niets anders dan slapen. Normaal doen we best veel met haar overdag: wandelen, naar de stad gaan, visite, spelen, zingen, boodschappen etc. Maar nu wil ze nergens van weten en alleen maar slapen.

Is ze wat ziekjes? Moet ik me zorgen maken?

Hoe oud is ze? Kan namelijk makkelijk dat ze in een sprongetje zit.

Groetekes, Sje

Tijs ook vandaag! Hij heeft van 11.30 uur tot 16.10 uur geslapen! Normaal slaapt-ie een uurtje of twee… Nu ligt-ie weer knock-out, terwijl-ie meestal anderhalf uur wakker is na zijn voeding…

Ze is bijna 4 maanden. Heb haar temperatuur gemeten, niets aan de hand, 37,0. Ze lijkt gewoon heel erg moe of ze heeft een licht griepje. Kan ze ook zoveel slapen van een sprongetje? Dat wist ik niet!

Tussen week 13,5 en 17,5 zit een sprongetje dus het kan kloppen dat het een sprongetje is. Elk kind reageert anders op een sprongetje. De een met minder slapen, de ander met meer slapen. Is heel wisselend. Dus kan goed dat het gewoon een sprongetje is en dat slapen haar manier is van prikkels verwerken van de nieuwe dingen die ze de afgelopen periode geleerd heeft.

Groetekes, Sje

hier ook wel eens van die slaapdaagjes.
Soms is lieke veel eerder moe als anders, dan leg ik ze lekker te bed en slaapt ook meteen.
Anders worden ze er ook niet vrolijker van als ze moe zijn.
Meestal is dat hier ook door een sprongetje.
Als ze geen temp heeft en goed eet geen probleem hoor lekker laten slapen!

Groetjes Gytha

Bedankt beiden! Ik maak me nu minder zorgen. Wel vrees ik dat de nacht onrustig kan worden. Normaal slaapt ze lekker diep en wordt ze 1 of geen keer wakker. Nu slaapt ze wel, maar erg licht, veel woelen en geluidjes maken. We zullen zien!