Niet zo'n leuk bericht

meid toch wat een nachtmerrie
ik wens jullie alle sterkte!!

liefs,
Rinske

Hoe is het met je vriend? Wordt ie nog steeds slapende gehouden of heb je inmiddels weer wat contact met hem gehad?
En hoe gaat het met jezelf, hou je je nog een beetje staande?

Hoop op goed nieuws!
Dikke knuffel
Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Alles is nogsteeds hetzelfde. Hij wordt nogsteeds in slaap gehouden. De dokters hebben een aantal keren geprobeerd om hem wakker te maken, maar hij is te onrustig en raakt in paniek. Ze weten niet goed of het pijn is ondanks de sterke pijnmedicatie of dat hij misschien het ongeluk herbeleeft of iets anders. Ook heeft hij nogsteeds koorts, maar de infectie lijkt onder controle gelukkig. Ze blijven proberen hem wakker te maken tot hij eraan toe is. Misschien dat ze deze week een gaatje in zijn keel gaan maken om hem zo te beademen ipv een buis in de luchtpijp. Dat kan voor hem ook fijner zijn om wakker te worden. Natuurlijk willen wij erg graag weer contact met hem na 2 weken, maar we realiseren ons dat dit voor hem nu het beste is. Voor de rest blijft alles gelukkig heel stabiel. Stapje voor stapje en van dag tot dag dus nu.

mama1980

Jee meid, wat duurt dat lang zeg! Het lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk wat je nu doormaakt. Is het nog kritiek, of kunnen ze daar weinig over zeggen?

In elk geval, nogmaals, heel veel sterkte

liefs

Joh, wat maak jij een ontzettend moeilijke tijd door! Wil je even heel veel sterkte, kracht en moed toewensen!

Wat blijft het onzeker zeg. Kan die slang in z’n keel ook niet voor de paniek zorgen? Ik hoop dat hij snel rustig wakker kan worden en je weer contact met hem kan hebben. Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje wat erg zeg… om al 2 weken je vriend en je dochter haar vader te moeten missen…
Hoe is je dochter er onder?
Heeeeeeel veel sterkte nog de komende tijd, ik hoop dat er snel verbetering in zijn situatie komt zodat jullie hem kunnen spreken…
{{{{Mama1980}}}}

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat een zorgen …! Wat een moeillijke weg… Alle kracht en sterkte toegewenst …

jee meisie wat duurt het lang. ik vind het zo knap dat jullie ook zien van: dit is nu het beste…
wat Mriek vraagt vroeg ik mij ook gelijk af. ik bedoel, als je wakker wordt een er zit een slang in je keel… dat is beHOORlijk beangstigend. zou dat inderdaad niet 1 van de redenen kunnen zijn?
heel veel sterkte nogmaals… ik hoop op snel beter nieuws… denk aan jullie… deze weg is onwijs moeilijk…

van hieruit ook heel veel sterkte gewenst, woorden schieten tekort.
We leven met jullie mee, heel veel sterkte nogmaals
gr. mama van 2 kids

Wat een spannende periode voor jullie!! Heeft hij verder geen letsel of verwondingen?
Heel veel sterkte voor iedereen!!

Liefs Shirley

Ik ben op vakantie geweest en lees dit nu pas. Wat akelig meid, dat je lieve man zo’n ernstig ongeluk heeft gehad en dat hij nog steeds niet wakker gemaakt kan/mag worden. Wat een spanning…Heel veel sterkte en hopelijk is hij gauw aan de betere hand en gaat hij stap voor stap vooruit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zie bericht ook nu pas. Jeetje wat een vreselijke gebeurtenis. Wat zal dit moeilijk zijn voor jouw en je kindje en natuurlijk de andere naasten. Hopelijk gaat het nu wel wat beter, na zo’n lange tijd, wat zwaar zeg. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Jeuly

Lilypie Second Birthday tickers

jeees meis… erg zeg voor jullie, kom zelf ook niet zo vaak meer op het forum maar wat lees ik nu zeg!!

ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Wordt hij nog steeds slapende gehouden? En is hij geopereerd? toch geen hersenletsel?

wij hebben dit namelijk ook meegemaakt met mijn moeder. Is ook slapende gehouden, ze werd steeds uitzichzelf wakker terwijl dit echt absoluut niet mocht dus werd ze weer dieper in slaapgebracht.

Veel sterkte meis… ik zal aan jullie denken!

Hoe gaat het daar meid?

ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat…

Hopend op goed nieuws!!!

liefs Shirley

Ik ben ook benieuwd!
hopelijk weer een stap in de goede richting erbij!

Gr, Danielle

hoi meiden,
Het gaat stapje voor stapje vooruit. Hij is nu sinds 2 dagen weer redelijk bij zijn positieven. Heeft nog heel veel pijnmedicatie etc dus is nog heel erg suf en verward. Raakt daardoor iedere keer weer volledig in paniek zodra hij wakker wordt, omdat hij zich niks kan herinneren waarschijnlijk en wat wij en de verpleging hem vertellen blijft ook niet hangen. Is ook niet gek, zijn armen en benen zijn vastgebonden voor zijn eigen bestwil en hij kan tijdelijk niet spreken omdat er een gaatje in zijn keel is gemaakt voor de beademing. Er komt dan geen lucht bij de stembanden dus hij kan geen geluid maken. Zoals ik al eerder zei kan hij zich waarschijnlijk niks herinneren nog en is nog erg ver heen van de pijnmedicatie dus ik probeer me zijn situatie nu niet eens voor te stellen. Wakker worden aan toeters en bellen in een ziekenhuis, niet weten wat er is gebeurd en niet kunnen bewegen of spreken,Je zou voor minder panikeren! Zodra hij van de intensive care af mag zal hij nog naar een ander ziekenhuis moeten voor een aantal operaties en daarna nog naar het revalidatiecentrum, maar wanneer dat allemaal gaat gebeuren daar kunnen ze nog niks van zeggen. Hij moet eerst stabiel worden en zonder beademing kunnen etc etc. Igg zijn wij al heel blij dat hij er nog is. Dat is echt een godswonder als we de artsen mogen geloven, en de rest dat zien we allemaal wel van dag tot dag. Dus zeker positief neiuws maar oh wat is het moeilijk om hem zo machteloos en in paniek te zien…

mama1980

Gewijzigd door - mama1980 op 27 Apr 2011 23:34:40

Mama1980, hoop dat je het zelf allemaal een beetje trekt. Ik wil jullie in ieder geval veel sterkte wensen.
Nancy

Wat zielig voor je man en wat erg voor jullie. Jeetje. En wat een lange weg nog te gaan. Nou, hopelijk kunnen jullie het stapje voor stapje nemen. Heel veel sterkte meissie, ik leef met jullie mee.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers