Niet zeker

Hoi

Ik ben al een tijdje lid van deze site maar was er de laatste tijd niet veel op geweest en nu eigenlijk wel weer.
Maar ik ben er alleen niet zeker van of ik mij ooit heb voorgesteld, maar bij deze alsnog.
Mijn naam is Diana, ben 4 jaar getrouwd met Henk en we hebben een dochtertje van bijna drie en zij heet Naomi en we hebben een zoontje Justin van 8 weken oud maar die wel vier weken te vroeg is geboren.

nou welkom alsnog maar heb je al op de trofic gezien.

ik ben gytha van hooff getrouwd met dennis en ben 25 jaar, wonen in het zonnige (uhm)zuiden brabant.
we hebben samen 1 dochterje Lieke 8 weken geboren op 24-5-07

veel plezier op de site

groetjes Gytha mama van Lieke

Welkom hier, ik ben nathalie getrouwd met arno, en samen hebben wij 2 kids, en wonen in brabant!

Veel plezier hier!

Groetjes Nathalie & Co

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier hier alsnog.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi meiden,

Nou bedankt voor jullie leuke reacties zo voel je je echt welkom.
Ik kom overigens zelf uit Belgié, net bij Weert over de grens.

Hoi
Welkom terug
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee heerlijke ventje Robin en Justin
Wij wonen in brabant
Heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Diana,

ik had je volgens mij ook al bij een topic gezien, maar alsnog welkom!
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë.
Ook wij wonen in het Brabantse land.

Groetjes,
Inge

Goh komen er alleen maar brabanders op deze site??? haha
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Waalwijk, is ook brabant.

Hoi,

Nee hoor kom niet uit brabant, maar ergens een klein stadje in de buurt bij utrecht.
Welkom hier, ik ben Vanessa getrouwd met Mirko en samen hebben we 1 kindje Senna.

Groet Vanessa.

Hoi Diana

Welkom terug op ikkeben

Ik ben (ook)Diana, mama van een èèneiige jongenstweeling Jesse en Jamai van bijna 1 en nu bijna 4 maanden zwanger van ons derde wondertje

liefs van Diana

Hoi Diana,

Ik ben Miranda en woon samen met Bert. Samen hebben we twee dochtertje, Joyce en Amy. Ik heb jouw naam al vaker voorbij zien komen. Kan me voorstellen dat je er een poosje niet geweest ben met een kindje van acht weken oud.
Dan heb je er soms gewoon even geen tijd voor. Welkom terug eb groetjes van Miranda

hoi hoi,
Welkom hier, Ik ben brenda 20 jaar woon samen met rens en we hebben een dochter Charissa van bijna 2…

Liefs en dikke kus brenda en charissa