Het is intussen al even geleden dat ik nog iets geplaatst heb, wegens enorm tijdgebrek. Klein verschilletje met toen ik nog thuis zat na de geboorte van Noa… Toen had ik elke dag wel tijd om alles te lezen op het forum en nu kom ik er precies niet meer toe. Maar ga proberen er weer werk van te maken…
Te beginnen met dit topic te posten!
Noa wil niet meer op haar voeten staan. Toen ze op haar vijf maand los kon zitten, wilde ze eigenlijk altijd staan. Stappen deed ze natuurlijk niet, maar ze wilde wel altijd op mijn schoot staan. Intussen kruipt ze al een tijd rond en heb ik gemerkt dat ze helemaal niet meer wil staan. Alleen nog als ik haar op het waskussen aankleed, wil ze nog even. Maar als ik haar op de grond wil zetten, om een paar stapjes te oefenen, zwiert ze haar voeten elke keer in de lucht. Ze trekt zich ook nergens meer aan op, precies of ze is niet meer geïnteresseerd in rechtstaan.
Zijn er nog moeders met kindjes die niet willen staan? En hoe lang duurde het dan voor ze konden stappen?
Niet dat ze van mij per sé moet stappen hoor, want ze is nog geen jaar oud. Maar in de omgeving wordt dagelijks gevraagd: En, stapt ze al? Word er op den duur tureluur van.