Niet willen slapen

Ik hoop dat dit nog bij zijn sprongetje hoort, hoor. Roy wordt maandag 5 maanden.
Roy wil niet meer slapen. Gisteravond was het drama.
Na een uur lang huilen (tussendoor wel troosten hoor) is hij eindelijk op mijn buik (ben op bed gaan liggen) in slaap gevallen.
Net belde mijn moeder (daar is hij altijd op donderdag) dat hij vanmorgen toch wel moest huilen. Hij heeft uiteindelijk toch nog wel 3 kwartier geslapen.
Eergisteren was het ook al niks 's avonds. Toen wilde hij ook niet. Is toen ook op mijn arm in slaap gevallen, maar ja ik hoop niet dat hij daar aan gaat wennen, want dan slaapt hij straks nooit meer zelf in…
Iemand tips?

Gr. Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Ik zou hem alleen maar troosten en als hi jecht heel erg huilt wel even uit zijn bedje halen en dan troosten maar niet van zijn kamer afgaan, is hij weer wat rustiger terugleggen nog even aaien eventueel muziekje en dan weer weggaan en er steeds meer tijd tussen laten zitten.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja dat heb ik dus een uur lang gedaan, maar hij werd alleen maar meer overstuur.
En ik zag dat hij doodmoe was.
Uiteindelijk kon ik het niet meer aanhoren (aanzien) en heb ik hem bij me gepakt.
Hij was helemaal warm en bezweet, was helemaal overstuur.

Heb je hem in dat uur wel eruit gehaald op zijn kamer? Dylano is dan meestaql vrij rustig na een paar minuten en dan gaan we nog even zin speelgoed bekijken en dan terug in bed en dat wordt soms dus 2 tot 3 keer herhaald. tegenwoordig geeft hij het bij de tweede poging op. Gaat nu weer een tijd goed moet ik zeggen ff afkloppen, denk dat het periodes zijn

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik hoop het…
Vanalles geprobeerd. Eruit halen en op zijn kamer blijven, eruit halen en even mee naar beneden, knuffels gekeken, muziekje, echt alles.
Heb zelfs voorgelezen en gezongen, maar niets hielp (weet ook niet of ik daar van in slaap zou vallen, haha)
Misschien wel iets te veel geprobeerd gisteren…

Volgens mij zijn ze soms onverklaarbaar overstuur. Dat heb ik met Dani ook zeker!
Het helpt bij ons niet om op zijn kamertje te blijven. Hij heeft echt langer nodig om rustiger te worden. Wij nemen hem uiteindelijk mee naar beneden. Gaan niet druk met hem spelen, maar houden hem bij ons en gaan met hem praten en heel rustog spelen. Op een gegeven moment is hij volgens mij vergeten dat hij overstuur was en als hij dan weer gaat gapen of in zijn oogjes wrijven dan gaan we het weer in bed proberen. Meestal lukt dit.

Het is niet zo dat Dani hierdoor in de gaten heeft dat als hij huilt dat we hem dan toch wel uit bed halen, want het komt niet dagelijks voor. Misschien is hij daar ook nog te jong voor.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker