Ik heb al eerder een topic geplaats over het slaap probleem van mn dochtertje van 9 mnd.
sinds enkele weken vertikt ze het om 's avonds te gaan slapen, ze houd het nu zelfs al 2 dagen tot de ochtend toe vol om hooguit een half uurtje achter elkaar te slapen en het vervolgens weer op enorme krijsbuien te zetten!!
Mama is compleet op en radeloos want ik heb eigenlijk zobeetje alles wel geprobeerd wat ik aan tips heb gekregen, overdag is het echt een engeltje maar 's avonds 's nachts herken ik echt mn eigen meisje niet meer!
wat is jullie advies of ervaring met door het bedje heen kruipen, op de buik slapen, staan in het bedje en noem maar op.
moet ik haar gewoon uit laten razen? ze houd het echt zo een paar uur vol!! ik word er bloed nerveus van onderhand.
ze krijst zich zelf helemaal in het babyzweet!!
kletsnat zijn haar haartjes dan, en haar lichaampje helemaal klam.
Ik vind dit zo zielig ook het gaat me door merg en been,
schoppen met haar beentjes en armpjes, soms met haar hoofdje bonken…
wat kan dit toch zijn???
ze blijft gewoon niet liggen, wat ik ook doe, omrollen op haar buik, zitten, staan en krijsen dat is haar nacht ritme…
Vinden jullie een zetpilletje geven normaal in zo’n geval?
Ik eigenlijk niet heb het al wel paar keer geprobeerd, helpt een beetje maar gister bleef ze zelfs ondanks het zetpilletje volhouden tot de ochtend uren.
Alleen bij mij word ze stil, maar zodra ik denk dat ze eindelijk slaapt is ze na een half uurtje weer wakker en zo gaan de nachten voorbij momenteel,
ik loop vandaag echt met mn tong op de schoenen!
desperade mama van Najat