Niet willen drinken

Mijn dochtertje van 2 is afgelopen week ziek geweest. Donderdag zijn we naar de ha geweest, omdat ze al een dag niet meer wilde drinken en alleen maar op de bank hing en nergens op reageerde. Volgens de ha was ze nog niet uitgedroogd, maar was het wel belangrijk dat ze weer ging drinken. Vrijdag ochtend heeft ze weer een tuitbeker sap gehad, dus mama weer gerustgesteld. Sinds gisteren is ze weer mooi aan het spelen en eet ze ook weer een beetje, maar het drinken blijft een drama. Normaal drinkt ze 's morgens nog een flesje warme melk 200 cc, maar daar kan je haar momenteel mee op de loop jagen. Vandaag heeft ze tot nog toe een half tuitbekertje sap gehad en drie slokjes yoki. Hebben jullie misschien tips hoe ik haar meer kan laten drinken ???

Marleen (trotse mama van Fréderique en Gerben

Wat bij mijn dochter altijd lukt is, waterijs, nou weet ik dat in NL daar de temperatuur niet naar is maar hier wel, en waterhoudend voedsel geven, komkomers, appels etc. Dan komt ze hier geen vocht tekort. Soms hebben ze van die dagen dat ze niet wil drinken, dan haalt ze het de volgende dag wel weer in.
Succes iig!

Geef haar wat chipjes. Die zijn zout en dat zorgt ervoor dat ze dorst krijgt.

Groetekes, Sje

lieke drinkt ook vaak als ze ziek geweest is slecht.
ik ga haar niet lopen puchen ik zeg je drinken staat op tafel. en als ze heel slecht drinkt een dag geef ik ze wat chipjes of id. of een liga wil ook wel eens helpen dat is wat droog en daarvan krijgt ze dorst. meestal is het na een paar dagen over en drinkt ze weer goed.

Groetjes Gytha

Dank je voor de tips !!! Ze is nu bij opa en oma want nu ben ik ziek !!! Ja we wisselen elkaar lekker af. Maar ik ga jullie adviezen zeker toepassen.

Marleen (trotse mama van Fréderique en Gerben

Wat vervelend dat jij nu ziek bent.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
TIP; Koop aa-drink. Zieke kindjes zijn vaak zwak en hangerig. Waardoor ze niet willen drinken of eten.. Zo'n energiedrankje is echt een oppeppertje voor ze, geeft ze weer ffies energie en... tis mierzoet; dus vinden ze geweldig!

O; en dit was een tip van onze huisarts hahahaha.

Werkt echt!!

Let wel even op de ingrediënten.
Een overdosis suiker voor een keer is niet erg,
maar veel energiedrankjes zit spul in dat je kleine kinderen
misschien liever niet wilt geven.

M.