Niet veel op ikkeben

hey meiden,
ik wil even mededelen dat ik niet heel veel op ikkeben zit, maar dat was vast al wel opgevallen.
Heb het de laatste tijd erg druk en nog steeds spelen er wat dingen, waardoor ik zo nu en dan ook even niet lekker in mijn vel zit.
Het is niet zo dat ik geen zin meer heb om verhalen te lezen en te reageren hoor,
dat wilde ik even duidelijk maken.
ik ben een emo kip die nogal onzeker is al enige tijd. ik probeer toch regelmatig ikkeben bij te houden dus ik hoop niet dat dat de digibanden verstoord met jullie…
ik ga even niet te inhoudelijk in op de dingen die er spelen want dan ben ik over 5 bladzijdes nog niet klaar
Ik vind jullie nog allemaal even lief hoor!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij jou ook hoor meid. Probeer eerst maar alles even goed op een rijtje te krijgen wij zijn er gewoon daarna en tussendoor ook nog

Groetjes,

Michèle

ja ik voelde me al zo rot dat ik amper reageerde of dan 1x of 2x in een topic en dan niet meer reageer,
maar dan zit ik weer de hele dag met vanalles druk te wezen en dan vergeet ik dat weer en als ik er dan de dag erna op ikkeben kom vergeet ik weer dat ik ergens op gereageerd heb waar ik nog iets over terug wilde lezen. Niet altijd hoor maar het is gewoon chaos. even snel reageren en weer door.
pff ik ben echt doodop
weet de laatste tijd even niet meer een balans tussen ontspanning(dan wel met rico) rico’s verzorging e.d., en huishouden
heb ook zo weinig zin er meer in.
die rot onderzoeken in het ziekenhuis haalde geen bal uit en dat terwijl de klachten eigenlijk erger worden, waardoor ik weer nog vermoeider raak en nog minder zin heb dingen te doen,
echt mijn rug heeft volgens mij een 70+ leeftijd

Hee meissie wij vinden jou ook nog lief hoor en denk eerst maar is aan jezelf

Enne het wordt gewoon tijd voor het voorjaar, dan krijgen we vanzelf weer meer zin in dingen. Want laten we wel wezen je gaat nu echt niet voor je lol naar buiten met die kleintjes dus alleen als het moet en verder zit je de hele dag maar binnen blerrrrr.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

He inge, ik zat toevallig een artikel te lezen in de vriendin over iemand die ook altijd moe was en zo en ik heb even gegoogeld. Hebben ze bij jou wel eens aan ME gedacht??
Lees onderstaande eens. Ik weet niet of he op je slaat, maar volgens mij wel een deel toch?

Groetjes,

Michèle

Denk eerst aan je zelf meid.
Het echte leven gaat nog altijd voor het digitale leven.
en de verhalen lopen niet weg

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wij gaan niet weg! Rustig aan en op naar het voorjaar. Dat helpt misschien ook al wel een beetje. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

{{{MamaVanRico}}}

Groetekes, Sje

Sterkte inge en kop op. Dikke knuf van hiero!

Gr Patries

We vergeten je niet hoor meis!
Eerst even zelf alles op een rijtje krijgen.
Dikke knuffel!!

Liefs, Anne

jullie zijn geweldige mensen en hebben echt een hartje van goud! ik ben echt blij dat ik ikkeben heb gevonden want anders had ik jullie niet ontmoet (ook al is het via i’net maar toch)

@Michele: nou ik dacht er zelf aan maar de internist doet het af als psychische vermoeidheid. dossier gesloten.
echt belachelijk, als ik stress heb of psychisch moe ben, dan uit zich dat bij mij niet in de klachten die ik nu heb maar op een hele andere manier in mijn lichaam.
niet rugpijn doodmoe, pijn in mijn bekken en benen, nee dan ben ik gewoon misselijk en heb hoofdpijn, verder voel ik me dan lusteloos.
maar dat is het nu niet al heel lang niet meer.
ik WORDT juist lusteloos omdat ik constant zo moe ben en zo’n last van mijn rug heb.
toen ik sprak over ME, wilde hij het er niet eens met me over hebben werd allemaal maar op mijn “stempel” gegooit. ja want zij heeft een dossier bij het ggz dus…
fijn hoor, had ik maar nooit geen problemen gehad dan had ik die shit stempel ook niet, en werd ik wat serieuzer genomen,
oke ik ben soms wat grover in de mond en ik schiet wat sneller in de verdediging maar dat wil niet zeggen dat dat ligt aan de “stempel” zoals hij suggereerde (toen hij me de uitslag vertelde zei ik dat het bullshit was en dat dat niet klopte)

Ik had je inderdaad gemist meid! Maar denk eerst aan jezelf! Wij lopen niet weg, wat de anderen ook zeggen! Je kunt zo ‘in tunen’ (in tjoe-nen) om weer te komen kletsen! Zorg eerst dat je wat beter in je velletje komt en als je tijd en zin hebt, kom je lekker hier! Kop op! ((hug, huh, hug)).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat belachelijk van die arts zeg! Je kunt toch maar zo niet zeggen van ach mevrouwtje, wat zie ik nu bij het ggd dossier, tja dan zal het daar wel aan liggen. Kort door de bocht hoor, Kun je evt geen secoind oppinion aanvragen in een ander ziekenhuis? Of reist dat ggd dossier dan ook met je mee? Erg vervelend voor je, Maar net wat rainbow ook zegt, zorg eerst maar dat je weer wat lekkerder in je vel zit. Wij lopen niet weg.

Gr Patries

Hoi hoi,

wat ik tot nu toe als 1 van de belangrijkste dingen heb geleerd in dit leven, is dat je naar je eigen lichaam moet luisteren… kan je even niet schoonmaken en dat soort dingen meer, jammer dan, is niet van levensbelang… jij eerst en dan de rest (oke, rico en rijco zijn ook wel belangrijk ), maar wees even egoïstisch!!! Neem de tijd enne… we missen je wel hier, maar jij gaat voor…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Hoi

Ik herken wel wat je zegt over die dokter. Het eerste wat mijn dokter vroeg toen ik aangaf zo moe te zijn en spierpijn te hebben last van mijn stuit enzv. , hoe oud is je dochter nu. Tja 1 jaar moeilijke leeftijd he en ze is een handvol he nogal logisch dat je moe bent. Ga maar ook naar bed als zij gaat. Toen ik aangaf dat al te doen zei hij nou dan neem je maar een paar valdispert nacht ofzo dan ontspan je meer. Kom maar wwer terug over een paar weken als het niet helpt.
Nu ik zat binnen een week alweer terug. Tja je hebt mijn adviezen dus niet opgevolgd en ga dat nu maar eerst eens doen.
Ik ben nog vier keer bij hem geweest en zelf bij psych geweest enzv. Maar niets kwam daaruit. Voor de pijn aan mijn stuit ben ik uiteindelijk bij de osteopaat terecht gekomen en dat heeft voor een groot deel geholpen moe ben ik nog alijd en dat komt na weer vier keer er over te hebben geklaagd uit mijn longen naar voren en nu zit ik bij een longarts medicijnen zijn aangepast en dat samen zorgt ervoor dat ik stukken minder moe ben.

Blijven aangeven en niet opgeven.

Heel veel sterkte en doe het zoals jij wilt geen puf is geen puf .

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 14 Feb 2010 13:06:54

het is inderdaad lastig want mijn dossier is gewoon overal te zien als ze mijn zorgpas nummer hebben, wat ze moeten hebben anders wordt ik niet eens geholpen.
ik denk dat ik volgende week maar weer de huisarts eens opzoek.
misschien kan een manueel therapeut/masseur/fysiotherapeut iets met mijn rug.
en het lastige is ook dat bij bepaalde bewegingen ik last heb van mijn bekken, tenminste ik denk dat het mijn bekken zijn het zit echt bij mijn liezen en dat loopt naar achteren (die botjes weet je wel??)
ooh god wat doet dat pijn! en mijn rug is ook ontzettend vermoeid en bah… heb het er zo mee gehad.
ik weet niet hoe ik iemand duidelijk moet maken dat ik gewoon zeker weet dat het lichamelijk is want het is gekomen na de bevalling.
en idd: “je hebt een jong kindje, je moet je wat meer aanpassen aan de rust” alsjebliefd hou toch op! daar heeft het niet mee te maken,
het zal vast wel zijn dat je dan sneller moe bent of af en toe bezorgd en onzekerder kan worden, maar die hele bekken/rug toestand, het is niet zo alsof ik in de bouw werk en mijn spieren overbelast! maargoed het wordt niet echt serieus genomen

Meid, denk goed aan jezelf he!
Ik denk dat het erg belangrijk voor je is om weer een beetje balans in je leven te krijgen. Dat is ontzettend moeilijk, want je zit in een bepaald patroon waar je oa door omgeving moeilijk uit kan komen.
Probeer uit te zoeken wat voor jou en je gezin het beste is.

En wat betreft ikkeben…goeie digivriendjes ben je niet zomaar kwijt hoor!
Veel sterkte he meiss!!!

@ Inge, er is een vermoeidheidscentrum dat juist met mensen werkt zopals jij, die nergen serieus genomen worden. Want wat jou internist zegt is belachelijk terwijl je duidelijk klachten hebt die naar ME duiden. Maar ja net als Kiss is het een ondergeschoven kindje. ME is inderdaad niet in testen omhoog te halen. Maar die kliniek zit geloof ik in Lelystad. Enne laat je niet afschepen door zo’n randdebiel die denkt dat ie alles weet omdat jij een psygische diagnose hebt.

Groetjes,

Michèle

@Inge

Vraag bij de ha eens naar bekkenfysio, want doordat jou bekken pijn doen ga jij verkeerde houdingen met je rug doen en dat uit zich in nog meer pijn. Enne van bekkeninstabiliteit genees je niet altijd hè. Mijn bekken staan nog steeds uit elkaar.

maar je krijgt er wel goede tips. Alleen eentje bij mij niet, ik mag niet meer als 5 kilo tillen, zie je mij Dylano al achter me aanslepen ofzo Af en toe dokters!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Meid eerst aan je zelf en je gezin denken
Hier wachten we geduldig af
En wil je even praten hier zijn er altijd wel wat meiden die je een luisternd oog bieden
Knuffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin