Niet veel op ikkeben

Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt. Ook al heb je dan in het verleden dingen meegemaakt, ik vind het erg fout daar nu al je klachten op te gooien. Het zou best zo kunnen zijn dat bepaalde dingen er onbewust mee te maken hebben. Maar ik vind niet dat je daar al je lichamelijke klachten op moet gooien. Hoe vervelend het ook is ik zou toch weer een afspraak met je huisarts maken. Dit moet gewoon uitgezocht worden. Want zolang jij niet weet wat er met je aan de hand is zullen je vermoeidheidsklachten ook niet overgaan. Want dit is een logisch gevolg van elkaar.

En krop vooral je gevoelens niet op. We vinden je absoluut geen zeur, dus lucht gewoon hier je hart. En als je even geen energy hebt hier te komen, moet je dat gewoon niet doen. Natuurlijk vinden we het super gezellig als je er bent, maar wat niet gaat dat gaat gewoon even niet.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Mirema: ik heb bekken therapie gehad en toen was het over,
maargoed nu is het erweer maar ik heb meer last van mijn rug dan van mijn bekken,
en als mijn rug zeer doet of vermoeid voelt dan heb ik helemaal geen puf.

iedereen bedankt voor het meedenken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hi Inge,

Wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Lijkt me heel verstandig om ikkeben niet als verplichting te zien, die zijn er al genoeg in het leven!

Even wat tips niet misschien niet zozeer medisch zijn, maar waar je misschie wel iets aan hebt:

Ik kan je echt aanraden om eens in de week yoga te doen. Je hebt dan echt even tijd voor jezelf, kunt heerlijk ontspannen en ondertussen maak je de juiste bewegingen om de spieren die het hard te verduren hebben op te rekken en te ontspannen. Als je van tevoren melldt wat je klachten zijn, kunnen ze je ook oefeningen geven doe verlichting kunnen brengen en onder de les kunnen ze je dan vertellen bij welke bewegingen je uit moet kijken. Bovendien is het bij een kleine school vaak helemaal niet duur. Misschien is het iest voor je, misschien helemaal niet, maar je kunt het meenemen in elk geval. Al is het alleen maar tijdens het wachten op een medische behandeling.

Daarnaast is het misschien een idee (weet helemaal niet hoe je ertegenover staat) om een keer een reiki behandeling te nemen. Onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet, kun je er naar mijn idee echt baad bij hebben. Er zijn ook zorgverzekeringen die het vergoeden.

Voor allebei de tips heb ik in mn achterhoofd: je kunt dan in elk geval zelf actie ondernemen zonder dat je afhankelijk bent van doorverwijzingen enzo.

In ieder geval hoop ik dat je snel opknapt!

Liefs!

Lilypie Second Birthday tickers

Kop op he meis…! Alle tips etc zijn al gegeven…

Maar ook ik leef met je mee… !!

Mag ik even. WAT EEN EIKELS kunnen medicijn mannetjes en vrouwtjes toch zijn. Zet door meid, laat je niet van t kassie naar de muur sturen. Dan maar een wat grotere mond, kunnen ze niet net doen of ze doof zijn.
Laat je niet afschepen hoor! En verder doe rustig aan…wees maar even de grootste egoist op aarde hoor…
Liefs van mei…