Niet vaak meer hier .. ikke ben student

Hoi allemaal

IK MIS JULLIE !! <snik snik>

Maar vanaf 30 augustus zit ik dus op school. Ooit lang geleden heb ik hier geplaatst dat ik weer terug wil naar school. Een diploma hebben, en een mooiere toekomst voor Sarah (en ook voor mij).
Nou…ff een lang verhaal kort maken, ik zit dus nu al 2 weken in de schoolbanken. De nieuwste Pabo in Sittard.
Ik was heel zenuwachtig. Niet alleen vanwege het gemis van Sarah, maar ook omdat de rest van mijn klas rond de 19 zou zijn.
Maarrrrr…ik heb zó geen spijt van het opzeggen van mijn baan en deze totale verandering. Het is zo leuk. Elke les ben ik helemaal blij met alles wat ik ga leren.
Nu maar hopen dat het 4 jaar (!) zo blijft en ik met een diploma wegga.

Maar tot die tijd zit ik niet zo vaak meer op ikkeben, want als ik om 5/6 uur thuis ben, en een uurtje of twee met Sarah heb gestoeid, ben ik kapot.
Haha.

's Avonds lees ik nog wel de verhalen van jullie, maar heb geen energie meer om mee te kletsen. Hopelijk komt daar met de tijd verandering in, want ik vind het heel gezellig.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

He meid rustig aan hoor. Je school is belangrijker, wat je zegt je doet het voor jullie toekomst en het is allemaal nieuw nu. Neem lekker je tijd enne wij zijn er later ook nog wel enne als je dringende behoefte tot babbelen hebt je weet ons te vinden enne als ik wil weten hoe het met jullie is hyve ik wel

Groetjes,

Michèle

Ow, hahaha, bedoelde het meer om te vertellen dat ik het zo verschrikkelijk naar mijn zin heb op school!
Volgende week (derde schoolweek!!) worden we meteen in het diepe gegooid en moeten we al stage gaan lopen. Leuk leuk.
En mijn klas is ook leuk, ik merk echt niet dat de rest 10 jaar jonger is.

Ow, en Sarah kent me nog steeds als ik haar na een lange dag ophaal, ze zit dan nog meer te wipkippen op de grond.
Hahahaha (is wel een geruststelling )

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Vier jaar is niet mis en dan moet je het ook echt leuk vinden! Kom hier gewoon als je tijd/zin hebt, wij lopen niet weg hoor! Succes met je school!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi boukje, wat ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Heerlijk toch meid, heel veel suk6 en wij lopen niet weg.
Als je zin en tijd hebt horen we het weer.

Gr Patries

Dacht jij dan boukje dat die kleine muppet je zo snel vergat??

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het je zo goed bevalt. Hopelijk ga je je stage ook leuk vinden, dan weet je pas echt waarvoor je het doet en of dat écht is wat je wil. Ik heb zelf ook 2 jaar de pabo gedaan, dus weet waar ik over praat Veel plezier nog en wij lopen niet weg!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Michele: hahaha, bijna wel ja. Ze heeft het er ook zo naar d’r zin.

Meestal zit ze in de serre de papier bak leeg te halen, en als ik dan binnen kom en haar naam zeg, kijkt ze eerst verbaasd alle andere aan, voor ze mij ziet.

Haha, vandaag was leuk, ik kwam haar halen en er waren nog meer kinderen. Ik de deur door: "ik kom een baby uitzoeken"
Dus de gastouder is bij allemaal een verkooppraatje gaan houden. Haha
Er waren echt leuke bij, maar ik ben toch maar weer voor Sarah gegaan.

@Mriek, ben je gestopt? En waarom dan?
Was het moeilijk??

Ik ben inderdaad na 2 jaar gestopt. Mijn toekomst lag gewoon niet bij het lesgeven. Ik vond de opleiding heel leuk, maar juist door de stages kwam ik erachter dat ik lesgeven niet leuk vond. Met kinderen werken weer wél en uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de Raad voor de Kinderbescherming, waar ik nu nog werk. Dus toch een beetje met kinderen. Maar geen zorgen, als je de stages leuk gaat vinden dan komt het helemaal goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed van je dat je de stap hebt gezet weer te gaan studeren. Knap hoor, dat zal geen makkelijke beslissing geweest zijn.

Leuk dat je het zo naar je zin hebt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

ow wat fijn dat je het naar je zin hebt ^^, ik snap wel wat je bedoeld hoor, vooral in het begin van de week heb ik een paar lange dagen, kom je thuis nog even knuffelen want dat gaat voor natuurlijk en hij heeft zijn eten dan al op (oma) en dan kan ik hem soms nog net op bed leggen ter compromie is meneer al wel tussen vijf en zes wakker, leg ik hem maar naast me maar dan kan ik ook niet meer slapen, want dan is het knuffeltijd, lees: haren trekken, ogen uitdrukken en vingers in je neus stoppen grommm,

Zelf lees ik nu ook meer mee dan ik reageer en soms klik ik ook topics niet aan en dan lees ik het later en dan voel ik me ook wel weer schuldig, van ow die persoon heeft zo met mij mee geleefd en nu heb ik niet de tijd genomen om met jouw mee te leven, dat voelt rot…

Maar goed studie en baby en dus ook huiswerk en moeilijke momentjes en leuke momentjes zijn keizwaar ^^ en je moet ook tijd nemen voor jezelf ^^ en vooral niet vergeten goed te eten :$. Als ik een momentje over heb dan spiek ik meestal even, even tussendoor pauze, onder het eten, nog even snel voor het slapen gaan etc. we zijn niet voor niets verslaafd lid, dat zegt al genoeg ^^.

@ Boukje ja je eigen zijn toch het leukste he

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 15 Sep 2010 12:13:04