Niet uitgerust te krijgen

Zoals jullie weten staan wij door de weeks behoorlijk vroeg op. Mervin 5.00, ik 5.30 en Morgan 6.00. Morgan gaat 19.00 uiterlijk 19.30 naar bed maar dat zijn de laatste tijd uitzonderingen. Op het moment wil ze 's morgens amper brood eten. Ze is nog moe en zit in der ogen te wrijven en spuugd al het brood uit. Ja als ik er jam of zo op doe, maar zelfs dat is geen garantie dat ze het eet.

Ze drinkt wel der melk goed en dat wil ze ook graag hebben nu. Alleen in het weekend zou ze uit kunnen slapen maar dan is ze ook 6.00 a 6.30 wakker maar echt niet uitgeslapen. Vanmorgen ook ze was aan het dreinen en huilen nadat ze misschien 15 min in de box gespeeld heeft. Dus ik der in bed gelegd en ze slaapt nu al 1.5 uur. Ik en ook niet gaan zwemmen vandaag omdat ze zo moe is steeds.

Ik weet het warme weer heeft niet meegewerkt, ze is vol met der tanden bezig want alles gaat der mond in dat hard is en ze kwijlt als een hond die eten ziet, en ze zit in een sprong. Maar is er iemand die het herkent of hebben jullie advies dan wel ideen om der uitgeruster te krijgen. Ik laat haar al meer slapen dan normaal, of ik leg haar meer in bed zeg maar alleen wil ze niet altijd slapen ook al is ze doodmoe. Ik weet het niet meer hoor. Ze is heel lief, maar ze lijkt wel uitgeput.

Groetjes,

Michèle

Ja, dat klinkt inderdaad alsaf ze nog niet helemaal is uitgeslapen. In het weekend zou je kunnen proberen haar even in bed te laten als ze al wakker is. Nora was vanachtend bijvoorbeeld om 6.00 aan het huilen eventjes. Als ik haar dan gewoon laat, gaat ze weer slapen. Als ze echt een aantal minuten achter elkaar huilt, helpt het vaak om haar speentje even te geven en dan slaapt ze ook weer verder.

Als ze uitgerust is, gaat ze zelf even spelen in bed met haar speen of haar knuffel. Dan zit ze lekker. Als ze echt honger heeft, laat ze het horen en dan ga ik haar halen. Vanochtend was het dus half 8, een uur later dan doordeweeks. De lange slaap hebben ze echt wel nodig om goed uit te rusten volgens mij. Misschien dat je dr bedtijd doordeweeks nog iets naar voren kunt halen?

En anders, is het even dorbijten, totdat ie tanden er zijn en ze uit dr spong is. Ala ze echt moe is, pakt ze dr slaap overdag wel denk ik.

Succes!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou ja nog vroeger naar bed is niet echt een optie. We zijn vaak rond zessen thuis dus dan gaat ze eten. Dus 19.00 is al knap vroeg. Helaas moet ik tot waarschijnlijk januari a februari wachten tot ze een creche hier in de buurt heeft want dat is het euvel waarom we zo vroeg op moeten. Enne ik dacht ook al aan laten liggen, maar mag dat al?? Want omdat ze om 18.00 eet is ze 's morgens om 6 uur al 12 uur zonder eten. Dus stel dat we haar laten liggen kan dat dan?? ivm met der suikerspiegel en zo???

Groetjes,

Michèle

Nou ja volgens mij zit er nog iets dwars. Ik kon net optijd voor de box wegspringen want ze moest haar fruit kwijt. Het lag gewoon een meter van de box af. Ik heb eerst haar en mij gedouched en daarna Morgan in der wipper en ben maar gaan dwijlen. Straks der speeltjes maar even meewassen wat in de wasmchine kan. Ik kan alleen der termometer niet vinden want ze heeft een warm hoofd, dus moet ik even een nieuwe halen. Hopelijk niet weer der oren. Ze is wel snotverkouden. Echt der neusje loopt leeg waar je bij staat, en der tanden zijn nog steeds niet door.

Groetjes,

Michèle

Lindsey gaat er ook meestal pas tussen 7.30 en 8.00 uit en haar avondeten is om 17.30 uur. dus als je de mogelijkheid hebt zou ik ze idd gewoon wat langer laten liggen. en ik denk als ze echt honger heeft ze het heus laat blijken.
wel balen dat je nog zo lang moet wachten zeg, totdat ze ruimte hebben op die andere creche!!

liefs,
Rinske

Ze zit middenin een sprong, dat kan er ook mee te maken hebben dat ze niet uitgerust raakt he?!

Groetekes, Sje

ach gaat dat arme moppie weer beginnen en doordat ze zo verkouden is kost haar het ademen ook meer kracht dan normaal dus ivm met alle andere dingen kan dat ook nog eens meespelen.
Hoop dat ze snel weer de oude is

Liefs Michelle

Voordat je aan Erik kan zien of merken dat 'ie ziek is, slaapt 'ie ook altijd meer en langer. En prompt daarna koorts en/of verkouden en/of overgeven, etc. Vorige week ook weer. Kan dus goed daarmee te maken hebben, helemaal omdat ze nu dus ook al overgegeven heeft.

Veel beterschap gewenst! Hier was het na drie dagen weer beter, hopelijk gaat het met Morgan ook snel weer lekker.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou ze heeft geen koorts 37.3 gemeten net dus das netjes. Meer an een halve bam kreeg ik er niet in. Ze heeft duidelijk last van der mond. Ze moest net ook alleen maar huilen en ze za maar met de handen in der mondje. Fles melk ging er wel goed in en ik heb haar nu met een pcm in bed gelegd. Want dan kan ze misschien even rustig slapen. Ze slaapt heel onrustig ook. Ja tuurlijk ook door der sprong. Maar het komt allemaal tegelijk he. Heb net pappa ook gesproken en morgen doen we ook lekker niks.

Groetjes,

Michèle

je hebt groot gelijk michèle gewoon lekker thuis wat aanrommelen, kan ook heel gezellig zijn

Liefs Michelle

Oh ja hoor we moeten ook nog genoeg in de tuin doen en thuis kan er ook altijd wel wat opgeruimd worden en zo. Ze is gelukkig wel diep onder zeil nu. Misschien dat ik haar voor vanacht ook een pcm geef. Ben er geen fan van, maar blijkbaar kosten de tanden behoorlijk inspanningen. Je ziet ook steeds 4 puntjes in der bovenkaak. Alsof ze dansen of zo. Dan is die weer dikker dan die weer, maar wel 4 tegelijk. Kan me goed voorstellen dat het arme schaap dat niet echt trekt met brood eten dan.

Groetjes,

Michèle

Van die bovenste 4 heeft dylano ook zoveel last gehad pf en onder totaal niet en ook die kwamen bijna met 4 tegelijk, moest niet mogen je hebt groot gelij kdat je dan pcm voor de nacht geeft heb ik toen met dylano ook gedaan en ook ik ben daar niet zo’n voorstander van maar nood breekt wetten een goede nachtrust is ook belangrijk

Liefs Michelle

Nou ja ik kan me wel voorstellen dat boven meer pijn doet dan onder. Das een ander gevoel. Boven kan door je hele gezicht trekken die pijn. Ze zit ook veel aan der oren steeds dus het trekt wel door denk ik. Ik kreeg vroeger tijdens het knokken (ik was niet zo’n lieverdje) liever een klap om mijn onder dan op mijn bovenkaak.

Groetjes,

Michèle

ik herken het wel, het enigste wat ik altijd doe is zoveel mogelijk (met sprongetjes zoiezo) aan het schema houden en afwachten tot het weer voorbij is, Rico slaapt meestal na zn sprong erg veel bij en is dan met een paar daagjes weer redelijk opgeknapt.
ook net voor zn sprong heeft ie ontzettende slaapbuien, zo’n stilte voor de storm idee.
ik weet niet wanneer Morgan uit haar sprong moet komen?
maar neem aan dat dit wel de lastigste sprong is voor haar niet? tot nu toe dan??
ik zou toch even die sprong afwachten en zelf gewoon strikt het schema aanhouden,
misschien helpt het om haar zolang wakker te houden totdat ze echt moe is (oren trekken is volgens mij het toppunt, tenminste hier wel)
dan huilt ze maar 'n half uur in bed als het niet langer is…maar hopelijk valt ze toch vanzelf weer in slaap. hmm heel moeilijk meid… rico gaat vandaag zn sprong in volgens de sprongen wekker maar het is nog niet echt begonnen zeg maar. als ik jou verhalen zo lees kan ik me maar beter voorbereiden het lastige is nu dat haar sprong erg samenvalt met tanden, dat was bij rico ook zo met mnd 6 en mnd 8, dat viel ook samen met zijn sprong en met mnd 8 werd ie er ook ziek bij en daarna die pokken. kan me dus wel indenken hoe je je voelt.
wat je zei over dat kwijlen haha, ik zei dat toevallig vanochtend ook tegen rijco: Rico kwijlt bijna nog erger dan een engelse Bulldog
die is nu met zn 6e tand bezig maar daar heeft ie geen moeite mee tot nu toe, ook niet met die 5e die nu alwel door is, alleen beetje dunne luiers en al is ie niet dun stinken ze naar zure eieren
hopelijk is ze in ieder geval snel weer wat fitter, maar ik denk toch dat ze dan eerst sprong vrij zal moeten zijn…en dat ze dr tandjes dan heeft want oh oh… dat is een drama als dat samenvalt. arme uk!

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik heb het geprbeerd het schema strak te houden Inge, maar das geen doen met morgan. Zelfs op de creche is dat niet te doen. Dit is een dame met een heel sterke wil net als der moeder. En ik heb gemerkt dat als ik nu toegeef aan haar in de zin van als ze moe is naar bed en als ze honger heeft eten dan gaat het wel beter. Tuurlijk binnen mijn perken allemaal. Ze eet niet om 15.00 omdat zij dat wil, maar slapen en drinken zijn nu eigenlijk prio bij haar merk ik. Ze is snotverkouden. Echt der neus loopt gewoon leeg helemaal en dan die tanden dus ik maak me even niet zo druk om eten. Ze kan het goed hebben. Ik maak me meer zorgen om het dood en doodmoe zijn van der. Ze ligt nu al weer een uur te slapen en ik laat haar maar gaan. Al slaapt ze nu tot 18.00 want later mag ze niet slapen, dat hou ik wel streng aan want ik ben ook dol op mijn nachtrust. Maar echt Inge het is zo triest ze lijkt wel pfeiffer te hebben. Na 30 min spelen is ze alweer moe.

Groetjes,

Michèle

Ze was net half wakker en volgens mij slaapt ze alweer en dan heeft ze er al 2.5 uur opzitten he. Denk dat als ze om half vijf a 5 uur nog slaapt ik der toch maar wakker ga maken en wat diksap geef. Dan maar geen kinderboerderij vanmiddag. Hebben we morgen nog wat leuks voor der.

enne inderdaad will. Drinken is van belang enne als ie dan wel melk wil is het helemaal meegenomen. Morgan drinkt thuis geen 15.00 melk meer in princiepe. Misschien dat ik haar zo wel melk geen ipv diksap bedenk ik me want daar zitten meer voedingsstoffen in. Want ze heeft vandaag natuurlijk niet zoveel binnengehad nog. Maar goed ze slaapt nog lekker dus ik laat haar maar even liggen nog. Misschien dat ze eindelijk een beetje bijtrekt.

Groetjes,

Michèle