Zoals jullie weten staan wij door de weeks behoorlijk vroeg op. Mervin 5.00, ik 5.30 en Morgan 6.00. Morgan gaat 19.00 uiterlijk 19.30 naar bed maar dat zijn de laatste tijd uitzonderingen. Op het moment wil ze 's morgens amper brood eten. Ze is nog moe en zit in der ogen te wrijven en spuugd al het brood uit. Ja als ik er jam of zo op doe, maar zelfs dat is geen garantie dat ze het eet.
Ze drinkt wel der melk goed en dat wil ze ook graag hebben nu. Alleen in het weekend zou ze uit kunnen slapen maar dan is ze ook 6.00 a 6.30 wakker maar echt niet uitgeslapen. Vanmorgen ook ze was aan het dreinen en huilen nadat ze misschien 15 min in de box gespeeld heeft. Dus ik der in bed gelegd en ze slaapt nu al 1.5 uur. Ik en ook niet gaan zwemmen vandaag omdat ze zo moe is steeds.
Ik weet het warme weer heeft niet meegewerkt, ze is vol met der tanden bezig want alles gaat der mond in dat hard is en ze kwijlt als een hond die eten ziet, en ze zit in een sprong. Maar is er iemand die het herkent of hebben jullie advies dan wel ideen om der uitgeruster te krijgen. Ik laat haar al meer slapen dan normaal, of ik leg haar meer in bed zeg maar alleen wil ze niet altijd slapen ook al is ze doodmoe. Ik weet het niet meer hoor. Ze is heel lief, maar ze lijkt wel uitgeput.
Groetjes,
Michèle