Niet te genieten

Hoi hoi, dames vertel me eens (aangezien ik geen oei ik groei heb) bij negen maanden is er toch geen sprongetje…
Ik heb hier een dwerg die SAGERIJNIG is, al een paar dagen, wat zeg ik een week of twee al zelfs. Niet- te- genieten. Hij wil niet meer zelf spelen, jengelt de hele dag door, komt niet meer in slaap s avonds, Godzijdank slaapt ie wel door nog, maar k wordt er helemaal kriegel van. Kruipen doettie nog niet, tijgeren ook niet, als ik m op de grond leg of in de box begint ie gelijk te brullen. Alleen in de kinderstoel vind ie het prima maar dat kan nog niet te lang aangezien hij nog niet zelfstandig zit. Is dit gewoon rond 9 maanden? eE zeg me dat het snel over is want hij is eeeeecht niet te genieten…
Pfffff

Zie sprongetjestopic in mama’s hoekje voor schema.

Groetekes, Sje

Ja sorry, kan ook alleen maar zeggen: SPRONG.
Ik vond deze persoonlijk erg heftig. De andere sprongetjes heb ik wel meegekregen. Maar dan was ons meisje ff een paar dagen iets anders. En dan had ik na die dagen zoiets van. O, zou het soms een sprong zijn.
Maar de 8 maanden sprong!!! Ja hoor helemaal meegemaakt.
Een niet te genieten kind. Alles willen, maar dat lukte niet. Dus veel huilen, aan mama hangen, slecht eten en slapen.
Hier heeft het al met al 2 a 3 weken geduurd. En daarna was ze er weer.
Zelf weer kunnen spelen enz enz.

Kan je alleen maar sterkte wensen.
Hoop dat je kleine mannetje er snel over heen komt.

En over het kruipen/tijgeren/zitten is niks te zeggen. Ik had een snelle leerling
Misschien dat je kleine man na deze mega sprong ineens kan kruipen enz enz.

Gr Egberta

quote:
maar voel met je mee boukje maar het sprongetje gaat over !!

Zie ineens mijn naam, wat heb ik nu weer gedaan?

Weet wat je voelt… het is een drama, hier ook!

Ik kan gelukkig Senne neerzetten in de stoel, sinds 3 weken kan ze zelfstandig zitten… maar verder 's nachts wakker, zo graag willen kruipen… dat soort dingen…

Zeg me wanneer het minder is, dan komt het hier ook wel weer goed

Sterkte!

Groetjes van Sascha en Senne

oke hahah SPRONG dus, k moet zeggen dat het iets beter gaat nu en waarempel meneer kan tijgeren! Gelijk met een rotvaart door de kamer heen. Super leuk om te zien, Af en toe gaat hij op zijn knietjes en handen zitten. Hij is heel wat beter te genieten nu, alleen de nachten mogen wl wat beter . Elke ochtend om 5 uur wakker en de buurt doof gillen…

Hier is er ook eentje een hele tijd niet te genieten geweest en nu sinds een paar dagen schuift hij zich naar voren en ik kan hem eindelijk op de grond laten spelen. Wat een opluchting ik heb echt een heel tevreden kindje nu. Ik heb echt het idee dat hij al die tijd gefrustreerd in z’n baby vel zat. Ik zal maar niet te hard roepen, maar iedereen zegt het dat hij zo enorm veranderd is alleen al door het schuiven en rollen voelt hij zich er eindelijk bij.

Alles komt op z’n tijd, Maar ik geloof dat ik mn borst weer nat kan maken voor de volgende sprong!

Bij mij was het iets anders… Senne blijkt een dubbele oorontsteking te hebben

Ja, dan wil je ook wel veel huilen. Ik heb het nergens aan kunnen merken, ze sloeg helemaal niet naar d’r oortjes of zo…

Groetjes van Sascha en Senne