Niet te geloven

Jordy geeft al een heletijd aan wanner hij heeft geplast of gepoept sinds een paardagen wil hij net als papa en mama op de wc zitten…

ik kan het nog steeds niet geloven maar jordy heeft vandaag zijn eerste plasje op de WC gedaan!!!

ja HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jank hij wordt te snel groot…

Liefs Tries

Goed hoor!
Hoop dat hij het vol houdt, het is toch wel makkelijk (ook al wordt hij dan in een keer heel erg groot)!

Ik ga in september weer beginnen met Lucas, dan ben ik erbij of zijn vader, hebben we alles zelf in de hand.

Succes!
En we zullen vast wel horen hoe het verder gaat.

Groetjes Miriam

zoooooo grote vent hoor

hoop dat tie het blijft doen tries

groetjes bianca

Heee wat goed!! geweldig zeg!!
Nou flink blijven oefenen en dan kan hij straks zonder luier!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi,
Nou het lijkt me fantastisch als je kindje zindelijk wordt maar dit is misschien een domme vraag,hoe oud is Jordy dan?En kun je me ook uileggen hoe ik deze info over andere moeders en kinderen kan krijgen?
Liefs van Eljada

Jordy is 2 jaar en 1 maand.

en wat voor info wil je precies? er zitten hier moeders van alle leeftijden vanaf 1 week dus zou zeggen stel je vraag. en anders weet iemand misschien wel een site

Liefs Tries

vandaag was hij bij opa en oma en… jaa hoor op het potje ohhhhhh kan er niet over uit… op cb zeiden ze vandaag dat ik een vlotte jonge heb heerlijk als je dat hoort

Tries

Liefs Tries

He Tries te gek zeg. Inderdaad ontzettend snel voor een jongen. zo zie je maar ieder kind doet alles op zijn eigen tempo. Pepijn was bijna 3,5 maar was toen wel dag en nacht zindelijk.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Hoi Tries,

Wel fijn hoor, dat hij al zindelijk is!
En inderdaad erg vlot!
Ik zie dat Stephan nog niet doen over 1 maandje.
Zo zie je maar…ieder kind heeft zijn eigen manier en tijd van ontwikkelen.
De één is sneller met dit en de ander weer met dat.
Maar ik kan me voorstellen dat je er ape-trots op bent hoor!!

Groetjes, Bianca

Tja de een is snel met dit en de ander met dat. kan zijn dat het vorr even is maar tot op heden houd hij het vol… wel heeft hij regelmatig nog een luirer om hoor, maar veel doet hij op wc of potje, hij zelf vind het prachtig…

Liefs Tries

Hoe gaat het nu met het potje Tries?
Vindt hij het nog steeds zo leuk?
Ik hoop het wel.

Groetjes Miriam

Ja het gaat nog steeds goed, alleen als we weg gaan heeft hij zijn luier nog om… maar thuis gaat hij naar de wc of in de tuin op het potje… gaaf he hihi

Tries

Liefs Tries

Echt goed!!!

Lekker hoor, en scheelt ook een hoop geld zo, een stuk minder luiers.

Groetjes Miriam

Oppassen voor obstipatie he tries.
anders beland je net als wij in het ziekenhuis.

Christa

Nou ik ben echt jaloers op jou hoor!Niels wilde vandaag ook geen luier aan,dus ik dacht Yes!het is zover. maar een uurtje later stond hij wijdbeens in de tuin(terwijl hij net op het potje was geweest!).Hij plaste gewoon door zijn kleren heen en ook nog in zijn schoenen.Nee onze jongen is er duidelijk nog niet klaar voor.Jammer!
Veel liefs Eljada

Jordy doet alleen plassen op de wc als we thuis zijn of in de tuin en bij opa en oma verder niet… dus geheel zindelijk is ie niet hoewel dat weet ik niet omdat ik dat gewoon nog niet doe, poepen doet jordy altijd op de zelfde tijden namelijk 3 min na dat hij zijn bed uitkomt hihi makelijk dus dan gaat zijn luier uit en niet meer aan tot we weg gaan

Tries

Liefs Tries

gefeliciteerd hoor!
tis toch een hele mijlpaal!!!

yvonne,melani en djanira