Daniel heeft de laatste paar dagen bij de meeste flessen het probleem dat hij niet stil blijft zitten. Hij draait zijn hoofd alle kanten op tijdens het drinken en ik moet maar proberen hem te volgen.
Zijn er meer moeders die dit kennen en waarom doet hij dat?
groetjes natascha
Niet stil zitten
hoi mama van daniel
jamie doet dat ook wel eens na een paar maanden kwam ik erachter dat hij dan gewoon geen honger had.
na een paar dagen zo af te kijken gaf ik hem dan een fles minder en dan was er niks meer aan de hand.
misschien is het bij daniel ook wel zo
groetjes debbie
dw
Jeske is ook zo’n draaidrol tijdens de fles… Alles is mooi en alles moet bekeken worden…
Wat ik doe: ik zet Jeske bij mij op schoot, haar rug tegen mijn buik… Ik leun een beetje achterover. Ik stop de fles in haar mond en ik kan zo alle kanten meebewegen. En ik heb zo minder last van haar nooit stilliggende benen…

Hier ook zo’n kleine draai-graag. Alleen als hij er moe als hij de fles krijgt, blijft hij rustig zitten, anders gaat hij alle kanten op. Soms vraag ik me wel eens af hoe ik dat had moeten doen als ik nog borstvoeding zou geven.
Groetjes
Ellen

hoi,
Bedankt voor jullie reactie. Een fles weg laten is geen optie want hij krijgt er maar 4.Het is geen grote drinker dus hij kan die echt nog niet missen. Als hij fruit en groente lekker vind en dat opeet dan misschien maar zolang ik dat niet bij hem naar binnen krijg hou ik het graag op wiebelen. Daniel zit ook met zijn rug tegen mijn buik en dan kun je hem het beste volgen dat klopt.
We wiebelen gewoon nog even lekker door.
groetjes natascha
Ja, hier ook heel herkenbaar. Zoë is ook van mening dat ze ALLES moet zien wat er om haar heen gebeurd. Als John de fles aan het geven is, blijf ik vaak zelfs een beetje uit de buurt omdat ze anders steeds mij aan gaat liggen kijken en lachen en kletsen.
Verder slaat ze ook graag de fles zelf uit haar mond daarom doe ik vaak haar arm aan mijn kant achter mijn arm door, dan ligt ze al een stuk rustiger.
Groetjes,
Inge