Niet slapen

hoi allemaal
ik zit met me handen in het haar ik heb elke avond dat me meiden Raisa van 3 en N’Kita van 4 niet gaan slapen
ze gaan om 19.15 naar bed ik doe ze er voor al in bad lekker warm maar dan nog blijven ze spoken boven tot 23.00 soms later komen elke avond naar benden wel een stuk of 10 keer je word er gek van
ik zou het zo fijn vinden om weer eens een avond even rust in huis te hebben
wie weet raad
ik heb nu nu bij het kruidvat homyopaties druppels gehaal voor de nacht rust

ik denk zelf dat harder optreden meer effect heeft dan druppels
ze moeten weten dat ze savonds moeten slapen
ik weet niet of het vreselijk drukke kids zijn natuurlijk , omdat jij druppels heb gehaald???

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Ja, inderdaad, hard optreden en consequent blijven. Homeopatische druppeltjes zijn weggegooid geld. Dat helpt niet bij kinderen die aan het uitproberen zijn waar jouw grenzen liggen.

Groetekes, Sje

wilde net antwoorden wat de andere ook neer zette

concequent blijven,naar bed is naar bed,en geen gedonder meer
ze proberen je gewoon uit hoever kunnen we gaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nou ik ben erg met regels heb een planbord voor ze en alles maar ze blijven maar uit hun bed komen nu heb ik een aantal dagen de druppels en merk dat dit dus echt wel werkt ik leg ze om 19.15/1930 op bed en ze slapen om 20.15 dus dat het weg gegooit geld is is dus niet zo
ik blijf ze geven en ik merk dat me meiden ook ee stukje rustiger worden
ik wil me ouste ook op adhd laten testen en misschien ligt het hier ook aan maar ik kijk het nui met dut wel aan

bedankt voor jullie reacties

groetjes Natascha de mama van N’kita en Raisa en Sienna

Ik zou niet op eigen beweging mijn kinderen iets kalmerends geven, al is het nog zoiets onschudigs als een homeopatisch middel. Ik zou erover in gesprek gaan met mijn huisarts als ik vermoed dat mijn kinderen drukker zijn dan andere kinderen.

Al snap ik heel goed dat twee jonge kinderen met dit gedrag je op kunnen breken maar wat als ze hieraan gewent zijn en met deze druppels ook weer hetzelfde gedrag gaan vertonen ? Ga je dan iets zwaarders geven ?

Wie weet raken ze wel gewent aan deze druppels en kunnen ze straks niet meer slapen zonder. Dat zijn de gedachtes die jouw verhaal bij mij oproepen.
Tuurlijk, jij bent hun moeder en jij beslist hoe je dit probleem aanpakt, maar ik zou naar een andere oplossing zoeken en de oplossing die je nu hebt maar heel tijdelijk aanhouden.

hallo alvast een fijne verjaardag voor de kleine maak er een mooie dag van