Niet slapen


#21

hoera heel goed wat lekker zeg goed hoor
ja de aanhouder wint he hihihihihihihih

groetjes marielle mama van tanja


#22

Goed hoor!
Vanavond weer op die manier?
Ze zal vast weer even protesteren, maar het is nu toch best goed gegaan!!
Fijn voor jullie hoor!

Groetjes, mamma van Stephan


#23

Natuurlijk gaan we vanavond weer door op dezelfde manier. ( nu geven we ook niet meer op natuurlijk ) Het was echt niks vergleken met wat we verwacht hadden( maar ze was wel echt heel moe al ). We dachten echt dat ze 3 tot 4 uur huilen wel vol zou houden omdat ze zon sterke wil heeft en we het laatst na 2 uur maar zelf hadden opgegeven ( ivm Daan ) Het lijkt wel alsof ze merkt dat het mamma echt serieus is dit keer. Het helpt wel om te weten dat toen ze laatst die 2 uur zo gehuild heeft, ze sochtends gewoon weer lekker is opgestaan en de hele dag vrolijk rondgehuppeld heeft alsof er niks aan de hand was geweest. Dan weet je dat het echt niet zoveel impact op ze heeft dan dat het doet overkomen.
Maar we zijn er nog niet. Vanavond weer een avond ( zal wel weer zorgen dat ze lekker moe is )

Groetjes Astrid


#24

Ik heb Evianne om 19.30 uur naar bed gebracht. Het huilen duurde 10 min. Na een lekkere wandeling ( het is mooi weer hier sinds vanmiddag ) was ze lekker moe ! Het lijkt allemaal van een leien dakje te gaan. Hopelijk blijft dat zo >

Groetjes Astrid


#25

Nou, dat klinkt goed!
Ik zal voor jullie duimen dat het zo blijft gaan!

Groetjes, mamma van Stephan


#26

toi toi voor de volgende nachten!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003


#27

Ze is om 21.30u. nog even wakker geweest en sliep na 5 min. weer, en net om 23.45u. een klein piepje!!! Voorheen werd ze rond 23u. altijd huilend wakker, waarna we haar zelden weer in haar eigen bedje in slaap kregen !!

Dit is wel effe wennen voor ons maar tot nu wel een lekker gevoel.

Wel duimen hè !!!

Groetjes Daan


#28

En ja hoor, onze dappere meid heeft er weer een prima nachtje opzitten. Ongelooflijk dat het nu zomaar gaat. We zijn echt super trots op haar en voor ons is het toch wel een echte luxe nu ineens. Gewoon om half acht naar bed en dat was het ! HEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRlijk gewoon.

Groetjes Astrid


#29

Hartstikke fijn!!

Groetjes, mamma van Stephan


#30

wat heerlijk he hier slaap tanja pas bij half tien ze ligt wel al inder bed maar te spelen en ze is rond kwart voor 8 weer wakker .maar geniet er maar lekker van als ze zo heerlijk slapen

groetjes marielle mama van tanja


#31

Ja hoor weer een lekkere nacht gehad. Zelfs niet eens wakker geworden om 23.00u. Echt super! En wij ons maar druk maken over hoe we dat nou voor elkaar moesten krijgen ! Hahahaha

Groetjes Astrid


#32

vannacht wel weer even wakker geweest en heeft een half uurtje staan huilen. Maar daarna heeft ze weer prima geslapen.


#33

Het lijkt nu dus allemaal goed te gaan, maar nu vind ze het badderen niet meer leuk. ( heeft ze altijd geweldig gevonden ) Ik denk dat ze zich bedacht heeft dat ze na het badje ook naar bedje moet, als ik haar eerder in bad doe dan kan ze natuurlijk niet meer lekker even buiten spelen in de zand en zo. Misschien toch maar even tijdelijk doen totdat ze eraan gewend is of zo.


#34

Fijn Astrid, dat het toch zo goed gaat met slapen.
Gewoon volhouden hoor, dan maar een keertje niet in bad.
Niks zo fijn als een kindje dat lekkker in zijn/haar eigen bedje slaapt. Tenminste, zo denken wij er hier over.
Maar Lucas is dan ook bijna altijd wel een goede slaper geweest.
Hij heeft ook wel eens liggen huilen hoor.
Maar je hoort zelf wel of ze je uitproberen of dat er echt iets is.
En een klein kind kan vaak niet anders dan huilen, ik bedoel als ze nog niet kunnen praten wat moeten ze dan?
En ook een baby moet de dag verwerken, de nieuwe indrukken.
Maarja, Evianne is geen baby meer.

Succes!

Groetjes Mim


#35

Evianne is nooit een goeie slaper geweest. Liever niet dan wel. Ze slaapt ook meestal s`middags niet meer dan een half uur a 3 kwartier.


#36

We zijn nu een weekje verder met het slapen van Evianne en het gaat heel goed. Ze heeft niet meer bij ons geslapen en ze huilt steeds niet langer dan 10 minuten. Heerlijk! We zijn echt trots op haar


#37

En terecht!
Geniet er van, niks zo fijn als een goede nachtrust.
Op de een of andere manier krijg ik die niet als Lucas op een van die zeldzame gelegenheden tussen ons in ligt.

Groetjes Mim


#38

Hartstikke fijn Daan en Astrid!
Enne…Evianne: grote meid hoor!!

Groetjes, mamma van Stephan


#39

jaaaaaaaaaaaaaa jippie, het gaat nog steeds allemaal prima, ook s`middags gaat het heel goed. ( doen we sinds een paar dagen ook op dezelfde manier ) De laatste paar nachten is ze zelfs niet meer rond 23.00u wakker geworden. Heeeeeerrrlijk gewoon. Ze huilt niet langer dan 5 min en vanavond zelfs helemaal niet. ( wel zodra ze merkt dat het bedtijd is ) Sinds we ermee begonnen zijn vind ze wel het badderen niet fijn meer. Dat vind ik zoooooooo jammer omdat ze dat normaal altijd echt geweldig vond. Ondanks dat ze om 19.00 u in bad gaat en daarna nog even tot 20.00 u beneden kan spelen, heb ik toch het idee dat het badderen voor haar nu verband houd met het naar bed gaan. Ik hoop wel dat het nog over gaat.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003


#40

Dat is jammer dat ze badderen niet meer leuk vindt, maar misschien leert ze langzamerhand dat ze na het badderen toch nog een uurtje beneden mag spelen en zal ze het weer leuk vinden.

Op zich niet gek als ze badderen associeert met naar bed gaan, het is zo’n beetje toch een onderdeel van het naar bed gaan ritueel.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003