Ik snap er niks van. Bo is een ventje die al maanden lang ongeveer drie uur tussen de middag slaapt, en dan nog een keer van 1930 tot 730/800 ongeveer. Van de week in 1 keer maakte hij drama met naar bed gaan in de middag, en wilde dus echt niet slapen. Bo is niet moe, zei hij dan, Bo niet naar bed, Bo peluh!!! Tja, kan hem de boel wel bij elkaar laten krijzen ,maar als hij niet moe is, is hij niet moe. Dus meneer sliep tssen de middag opeens niet. Gek genoeg kon je dta niet merken aan hem, hij was super vrolijk in de avond en gin gewoon rond 1930 naar bed. Ik vond en vind dit zo ontzettend vreemd. Ik bedoe, hoe kan het no dat een kindje die gewend is om drie ur te slapen in de middag, op eens niet meer slapen??!!! Maar goed, ik was zelf bekaf na die dagen, dus gisteren middag hem toch naar bed gebracht, kreeg het hele riedeltje weer dat hij niet wilde , toch doorgezet, en hij sliep binnen 5 minuten!! HIj heeft 2,5 uur geslapen en gisteren rond 1930 weer naar bed, en hij vond dit prima. Vanmorgen tot 700 geslapen ongeveer, en hij is de hele dag al een beetje van zijn rit. HIj is niet vervelend ofzo, maar kan zich moeilijk zelf vermaken. Dus maar even naar de winkel gelopen met hem, boodschapjes gehaald en weer terg,. Hij vond het lek, maar hij ligt nu al 20 minuten op de bank , diego te kijken, en zegt, Bo beetje moe, Bo geen brood, bo slapen (en dan op zijn zieligste toontje he). HIj slaapt niet, kijkt alleen heel stil voor zich uit tv te kijken, heeft zelf de deken gepakt en over hem heen gedaan. Ik ga zo brood maken en kijken wat hij er van bakt, en dan hp naar bed, maar snappen jullie dit nou? Zo een paar dagen niet willen (lijkt het ook niet nodig te hebben gehad) en n opeens zo moe!! Zo hij wat onder de leden hebben? HIj is wel iets verkouden, maar merk verder niks aan hem. Ik vind het typisch hoor!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 15 Mar 2011 12:39:53