(niet)slapen update, hij is ziek!

Ik snap er niks van. Bo is een ventje die al maanden lang ongeveer drie uur tussen de middag slaapt, en dan nog een keer van 1930 tot 730/800 ongeveer. Van de week in 1 keer maakte hij drama met naar bed gaan in de middag, en wilde dus echt niet slapen. Bo is niet moe, zei hij dan, Bo niet naar bed, Bo peluh!!! Tja, kan hem de boel wel bij elkaar laten krijzen ,maar als hij niet moe is, is hij niet moe. Dus meneer sliep tssen de middag opeens niet. Gek genoeg kon je dta niet merken aan hem, hij was super vrolijk in de avond en gin gewoon rond 1930 naar bed. Ik vond en vind dit zo ontzettend vreemd. Ik bedoe, hoe kan het no dat een kindje die gewend is om drie ur te slapen in de middag, op eens niet meer slapen??!!! Maar goed, ik was zelf bekaf na die dagen, dus gisteren middag hem toch naar bed gebracht, kreeg het hele riedeltje weer dat hij niet wilde , toch doorgezet, en hij sliep binnen 5 minuten!! HIj heeft 2,5 uur geslapen en gisteren rond 1930 weer naar bed, en hij vond dit prima. Vanmorgen tot 700 geslapen ongeveer, en hij is de hele dag al een beetje van zijn rit. HIj is niet vervelend ofzo, maar kan zich moeilijk zelf vermaken. Dus maar even naar de winkel gelopen met hem, boodschapjes gehaald en weer terg,. Hij vond het lek, maar hij ligt nu al 20 minuten op de bank , diego te kijken, en zegt, Bo beetje moe, Bo geen brood, bo slapen (en dan op zijn zieligste toontje he). HIj slaapt niet, kijkt alleen heel stil voor zich uit tv te kijken, heeft zelf de deken gepakt en over hem heen gedaan. Ik ga zo brood maken en kijken wat hij er van bakt, en dan hp naar bed, maar snappen jullie dit nou? Zo een paar dagen niet willen (lijkt het ook niet nodig te hebben gehad) en n opeens zo moe!! Zo hij wat onder de leden hebben? HIj is wel iets verkouden, maar merk verder niks aan hem. Ik vind het typisch hoor!!

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 15 Mar 2011 12:39:53

Morgan slaapt wel 's middags maar is ook dood en doodmoe op het moment. Denk dat het bij haar ontwikkeling is lichamelijk en geestelijk plus misschien een stukje voorjaarsmoeheid.

Groetjes,

Michèle

Bo ziet er ook dood moe uit, en waar hte vandaan komt, tja ik denk ook de ommeslag in het weer, en lichamelijke ontwikkeling, wan hij is op dit moment idd aan het groeien. vorige week alles in een maat groter kunnen kopen. Zal het daar aan gelegen hebben dan? Ook het niet slapen?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Kan denk ik wel hoor, morgan slaapt wel maar ze heeft op het moment heel veel dromen, we horen haar echt praten in der slaap en dan weet ik dat ze weer moe wakker wordt.

Groetjes,

Michèle

nou hij ligt er nu in, en het is een stuk minder drama dan de afgelopen dagen. HIj ligt nu om mij te roepen,( wel op een vrolijke manier) in de hoop dat ik dan boven kom. Niet dus. HIj lijkt het dus beter te accepteren dan de dagen hiervoor doordat hij wel vrolijk blijft, dus goede kans dat hij zo wel weer gaat slapen.
Typisch hoe dit zo kan omslaan bij kinderen he, het slaapgedrag!!

liefs woezel

Ik weet het al ben ik altijd blij als haar dromen weer geluidloos zijn

Groetjes,

Michèle

hij slaapt inmiddels, deed hij al sinds mijn laatste berichtje. Maar idd Bo kan ook zo dromen, dan is hij in zijn slaap aan het kletsen, of schreeuwen. Gaat echt met fases. Weken gaat het goed, en dan een paar nachten dat hij veel droomt. Meestal als we het echt drk hebben, veel nieuwe indrkken etc. Tja, kun je neit altijd voorkomen, maar ben zelf ook weer blij als zijn dromen weer minder worden (of geluidloos) Oh ennuh, mail je vanavond effe terug!!

liefs woezel

geen idee hoe t komt maar bij Lindsey was het net zo.
ik kreeg toen van m’n schoonzus de volgende tip omdat ik zelf die rust 's middags ook echt nodig heb: ze gaat wel naar d’r kamer ik leg wat boekjes klaar voor d’r en zeg dat ze niet hoeft te slapen maar dat het wel mag en dat ze wel heel zachtjes moet doen omdat mama wel gaat slapen.
meestal slaapt ze dan wel maar vaak duurt het een 30 tot 45 minuten maar ze vermaakt zich prima en zo kom je zelf ook nog even tot rust.
soms slaapt ze niet en is dan gewoon de hele tijd aan het spelen, dan moet ik nog wel is een keertje tussendoor naar boven maar daar blijft het dan ook wel bij.
wanneer ze slaapt is het dan zo’n 1,5 tot 2 uur en als ze niet slaapt blijft ze ongeveer 1 tot 1,5 uur op d’r kamer, ze vind dit dan ook prima.

liefs,
Rinske

ik snap er ook niks van woezel maar ik herken het wel
rico ziet er ook doodmoe uit en hangt veel op de bank of hij gaat gewoon op hetlaminaat liggen. maar niet in zn bed willen slapen hoor! nee dat moet meneertje niet in de middag.
toen hij ziek was sliep hij dan wel s’middags mara daarvoor en nu dusook weer niet.
hij was gisteren ook heel vrolijk ondanks dat hij niet geslapen had maar s’avonds had hij het dan ook echt gehad.
ik snap er ook allemaal niks van. ik ben zelf ook hardstikke moe maar… het zal wel in de lucht hangen ofzo

meneer was na een goed uur a 1,5 uur weer wakker. OP zich nog redelijk netjes, maar wel een stuk minder dan dat ik van hem gewend was/ben. Hij was wel gelijk vrolijk en even op bed gespeeld. Moest hij opeens spugen!!! Hele bed er onder, dus heb mijn wasje er weer in zitten
Hij voelt ook wat warmer aan, nog niet getempt, omdat hij vooordat hij naar bed ging ook warm aanvoelde en toen was het 37,5. Wilde hem niet nog een keer plagen, en zolang het niet gloeiend heet wordt, zie ik vanavond bij het naar bed gaan wel hoe hoog het is. Hij is dus niet echt leker in orde. Heb hem maar lekker de jogging pak aangedaan, en hij zit inmiddels weer op de bank diego te kijken. Even kijken hoe het gaat , wil hem liever niet al te vaak voor de tv hebben , maar goed, als hij niet lekker in orde is, snap ik ook wel dat hij geen in spelen heeft.

pffff…

liefs woezel

Als ze niet lekker zijn kan een dagje bank hangen en tv kijken geen kwaad hoor woezel. Vraag is kun je het zelf aan de hele dag tekenfilms

Groetjes,

Michèle

hahahahahaha, nou daar kan ik op zich wel tegen, en voor een keer is het idd niet erg. Wel sneu hoor, eerst zijn nichtje die vorige week buikgriep had, wat nog steeds niet over is, toen opa die gisteren opeens begon, en het lijkt alsof hij ook begint, of het moet van het hoesten komen, want hij moet ook af en toe slijm ophoesten, maar het komt op zich wel los. Tijd zal het leren!!

liefs woezel

Oo heel herkenbaar.
Job wil ook standaard niet meer naar bed 's middags ( is ook al 3)
Maar eigenlijk kan ie het best nog wel gebruiken.
Ik stop hem standaard in bed, met een stuk speelgoed wat ie mee mag nemen, hij hoeft niet te slapen, mag ook spelen.
Hoor ik hem na een half uur nog kletsen en bezig zijn dan mag ie er wel weer uit want dan issie echt niet moe.
Maar heel regelmatig valt ie ook gewoon in slaap

Nou Bo had 39,3 toen hij ging slapen, dus hij heeft dus weliets onder de leden. Heeft verder niet overgegeven, en is vrolijk. Merk niks aan hem verder, op een kleine rochel af en toe na dan. Zal vast en zeker wel nader komen!! Heb in ieder geval wel alvast 1 van de twee dekbedden uit zijn hoes gehaald (4 seizoenen dekbed) omdat het anders te warm wordt denk ik.

liefs woezel

Morgan heeft dat laatst ook gehad, 1 keer overgegeven en daarna een dag aan de schijt en toen knapte ze weer op.

Groetjes,

Michèle

Bo stond op met 38,1 maar inmiddels had hij net voor het slapen 39,5. Hij wil niet eten (zelfs geen taartje omdat oma jarig was) is verder wel vrolijk, maar drinken gaat ook amper. Hij heeft denk ik nu de gehele morgen 150 cc binnen gekregen, misschien 200. Dat is incl knijp fruitje, want dat is het enige wat ik binnen kreeg, en dan moest ik hem daar ook bij helpen. VErder wilde hij niets. Ook geen chips, dus dat zegt heel wat. Hij wilde heel graag naar bed, vond de paracedtamol wat minder, maar ging op zich goed, maar liep daarna gelijk naar zijn bed, ging liggen, wachtend op de speen hij is dus echt niet lekker
Heb hem een t-shirt aangedaan en een pyama broek, want het is zeker niet koud (zelfs een beetje warm) en met die pc gaat de koorts zakken, waardoor hij het ook warm krijgt, en dan nog het dekbed, dus ik dacht, hij krijgt een t-shirt aan. Wat zouden jullie met het dekbed doen? er af halen en alleen de hoes er op, en een wat dikkere pyama aan doen, of is het zoals ik nu heb gedaan goed?

liefs woezel

Ach gosh arm schaapie, het heerst he. Maar je hebt het zo goed gedaan. Het is niet te dik en als hij het te warm heeft kan hij het eraf schoppen en bij kou er in weg suggelen.

Groetjes,

Michèle

arme bo! het heerst inderdaad heel erg. toen ik rico naar school bracht zeiden ALLE mama’s dat hun kind ziek was geweest in de carnavalsvakantie…
het heerst gigantisch! Bo dus ook de griep? of denk je dat het wat anders is?
lekker laten eten als dat wel gaat maar omdat drinken minder gaat dan eten toch? dan zou ik wel veel eten geven waar veel vocht in zit. fruit enzo.
lekker alles halen wat hij heerlijk vind. deed ik ook. van verwennerij knappen ze altijd iets meer op.
beterschap en een kus voor Bo!

@inge, hij wil beide niet, dat is het probleem. Heb dit nog nite eerder met hem mee gemaakt, en ben geneigd te zegen dat hij misschien nog wel eens laskon hebben van zijn keel. HIj slaapt nu nog (al langer dan gisteren) en ik ga zeker allemaal lekkere dingen in huis halen voor hem, wat veel vocht bevat. Eten is niet belangrijk, maar vocht wel. Maar goed, voor hetzelfde geld slrpt hij straks een hele beker weg, en is het probleem weer opgelost aangezien hij dan in ieder geval genoeg vocht binnen heeft gekregen om niet uit te drogen. We zullen wel zien, kan er weinig aan veranderen nu.

liefs woezel

@ Woezel en waterijs?? Wil hij dat wel??

Groetjes,

Michèle