Niet naar haar zin

heeft kaitlyn op de psz pfffffff steeds gaat ze nu huilen en begint als ze uit bed komt.

afgelopen vrijdag was het heel erg werd ze gewoon histerisch en de juf had moeite om haar in bedwang te houden,ging dus ook voor het eerst weg met tranen in me ogen pffffff

of ze nu echt bezig is met de bassisschool of dat ze gewoon echt geen zin heb en dat ze het er niet leuk vind meer.

we hebben nu een aftel kalender,alleen ze mag een week langer blijven op de psz om af te sluiten met kerst feest.hoop dat ze het wilt anders is ze een week thuis maar of ik daar goed aan doet weet ik niet,want later hoor je van de juf dat ze wel speelt maar niet meer zo actief als 2 maanden geleden.

hebben hier nog meer kindjes last van,want dit heb ik met dylan nooit gehad,die wilde vanaf het begin al niet tot groep 2 heeft hij last gehad dat hij liever bij mij wilde zijn.

dank je kitty voor je antwoord,ja jij herkent het dan wel wat kaitlyn nu mee maakt

ze zat vanmorgen al dat ze morgen niet wilt gaan

dus dat word morgen weer een heel gedoe

Ja misschien kan de juf dr wat meer uitdaging bieden of zo zoals Kitty al eerder hierboven beschreef.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Bas zegt altijd dat hij niet wil gaan en heeft ook meestal de neiging mij bij mijn benen te grijpen wanneer ik wegga van het kinderdagverblijf. Een kerstboom met lampjes doet echter wonderen, want afgelopen maandag kon ik zomaar het pand verlaten (hij keek me niet eens na).
Gelukkig weet ik dat ook wanneer hij moeilijk doet bij mijn vertrek, dat het binnen 5 minuten weer ok is. Laatst was Casper (zijn vader) een keer mee met wegbrengen. Hij is er behoorlijk van slag van geweest dat Bas het er zo moeilijk mee had. Zo vader zo zoon, alleen zoonlief was het zo vergeten en vaderlief heeft er een nare ochtend door gehad. Toch wel schattig.

Marijke

vandaag ging het goed,kaitlyn gaat altijd gelijk naar de knutsel tafel…

dus zij was druk bezig en toen ik zei mama gaat was het gelijk nee mama blijf en dan sip kijken…

ik zeg nee grote meis zijn en vrijdag kijk hoe je mooi werkje is geworden en jaaaaaa het mocht pffffffffff

nu nog 3 keer dan is het over voor haar ze vond het prachtig om af te streepne

Oooh, gelukkig!!!
Ik weet wat voor een ellende het is als je je kind daar huilend moet achterlaten, pfff…BAH!

Fijn dat het nu zo goed ging!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, wel goed gelukkig!

Soms zegt hij van tevoren wel dat hij geen zin heeft om naar school te gaan en op school blijft hij altijd nog wel aan me “plakken” enzo.
Maar ik zeg hem dan gewoon gedag (“tot straks, mamma komt je zo weer halen”) en dan kijkt hij beteuterd en dan gaat hij vervolgens heerlijk spelen

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Bianca

Ik ken het hoor, hier precies hetzelfde.
Lucas is op de psz op dit moment wat stiller.
Heb het gister met een van de leidsters besproken, lijkt wel of hij daar een beetje klaar is.
In maart mag Lucas naar school, veel kindjes tussen de 3,5 en 4 hebben hier blijkbaar last van.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

O heerlijk effe geen huilbuien, want het is echt niet leuk om je kindje zo achter te laten. Evianne vond het in het begin maar niks. Huilen tot ik dr kwam halen. Nu gaat het echt super en vind ze het erg leuk om te gaan. Ze heeft geeneens tijd voor een afscheidskus. Vanochtend liep ze al binnen en riep ze heel kort HA !!! Hahaha op zo`n toon van zo daar ben ik weer, dan weten jullie dat. Eigenwijsje.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003