Hallo allemaal,
Ik zit met een toch wel grote vraag (zoals de meeste van jullie). Mijn dochter van 17 weken begint enorm te krijsen zodra beide oma’s op bezoek zijn en haar willen oppakken of vast houden. Ze wordt dan helemaal rood, snakt naar adem (het gillen is soms zo hard dat er geen geluid komt) en kijkt mij bang aan. Ze krast / knijpt dan ook met haar handjes in haar gezicht en is dan ontroostbaar. Ze krijgen haar niet stil. Nu is het probleem dat beide oma’s binnenkort op haar gaan oppassen aangezien ik dan helaas weer aan het werk moet. Zij moeten haar dan ook verzorgen en de fles geven, maar dit lukt dus helemaal niet. Ze is zo van streek dat ze dus ook de fles weigert bij hun. (als ik het over neem is er niets meer aan de hand)
Ik wordt hier echt wel radeloos van en het idee dat ik dadelijk weg ben is heel frustrerend.Ik krijg echt een schuldgevoel dat ik haar dit aandoe. Tips van het cb om samen met de oma’s te blijven oefenen helpen niet (zijn al een maand bezig) en uit het zicht gaan ook niet.Soms kan ze ook zo uit het niets enorm gaan schreeuwen, vooral na het douchen bij het aankleden. Wie herkent dit of heeft nog advies voor ons want ik weet het echt niet meer.
Gewijzigd door - jeuly op 28 Mar 2010 13:59:52