Niet mogen spelen met buurkinderen

zijn er wel meer kindjes in de buurt waar jada mee speelt??

before you judge me, try hard to love me

De allerdikste schutting uitzoeken die je kan vinden en lekker doorgaan met je leven inderdaad. Ze komt er nog wel achter hoe moeilijk het is, kinderen opvoeden, als ze van d’r roze wolk is gedonderd.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

persoonlijk zou ik geen schutting zetten hoor ik bedoel zij wilt een gescheiden tuin betaal dr dan ook zelf maar voor
en jada gewoon lekker laten spelen wanneer jij dat wilt en verder geen rekening gaan houden met ze in de vorm van zij zijn nu aan de beurt nu moet jij naar binnen
laat haar maar een dikken schutting kopen en plaatsen

before you judge me, try hard to love me

@ mama van 3 jongens; ja hoor genoeg kinderen bij ons!
@ mriek! hahahah ik kom echt niet meer bij! Wie weet word ik volgende week wakker met een schutting in de tuin, zou me niets verbazen iig!

ow mama jada, wat een vreselijk mens !
en natuurlijk voed je jada goed op, doe normaal man, ieder zijn eigen ding, alst hier mooi weer is loopt pippy ook gezellig buiten, (nu hebben wij buren die liever geen schutting hadden dan wel…) maar ik zou er ook eentje neerzetten, dikste en grootste, met 200 volt erop die alleen werkt als de buurvrouw erover heen wil kijken, niet voor de kids natuurlijk hahaha

ow ik krijg al stookneigingen, ik zou die kat eens ff bij haar naar binnen jagen ! wat nou vies, poezebeesten zijn zeer hygienisch opzichzelf !!! gek mens!
Misschien heb ze stress, dat ze nu ineens die kindjes heeft en is het ff wennen voor haar… moederschap moet je soms aan wennen, ikke wel anyways, dus ik verzin maar wat…maar misschien is dat het, maar super van jouw anyways dat je geprobeerd hebt, met haar te praten, kei knap, en wie nie wil luistern…
pech voor haar hoor meid, jada gewoon lekker haar gang laten gaan ! en de kat ook !

@ sugars303 hahahahah kom echt niet meer bij!