Hoi,
Me zoontje wil sinds een paar niet meer eten… Met pijn en moeite krijg ik wel wat in maar het gaat niet van harte… Ook het slapen is een drama… Elke dag is ie om 4 uur wakker!!! Volgens het oei ik groei boek is het geen sprongetje… Het is wel sinds zijn tandjes door komen 3 tegelijk… Maar duurt dat 2 weken…
hij krijgt nu s ochtens een fles van 210 maar drinkt deze niet helemaal op daarma krijgt ie fruithapje en ook dit gaat niet helemaal op terwijl dit daarvoor heen probleem was… boterham gaat wel redelijk… daarna nog een flesje en drinkt dan maar 50 cc… zijn avondeten is hele maal een drama krijgt 3,4 potje in maar ook alleen maar dat ie aan het huilen is en daarom zijn mond open gaat… Dan kan ik snel het lepeltje erin doen… Zelfs het toetje gaat er niet meer in… de laatste fles van 210 drinkt ie maar voor 150 leeg…
ik ben bang dat ie veelste weinig binnen krijgt…
Iemand een idee wat dit kan zijn… Gisteren avond kreeg ie zijn fles en spuugde gisteren daarna echt alles uit… (overgeven) zo zielig… Hij hoest ook alweer een tijdje en maakt daarna van die bewegingen dat ie stikt of moet spugen zoals als gistern avond dus…
ik weet het niet meer heb al van alles geprobeerd…