Ze is 19 maanden en nog niet zindelijk. Dus als ik weer bij de ha ben vraag ik eens om zoeen zakje. Sje moet toch echt weer eens aan je kwijt dat jij altijd goede tips hebt. Thanks groetjes chantal
Chantal
Ze is 19 maanden en nog niet zindelijk. Dus als ik weer bij de ha ben vraag ik eens om zoeen zakje. Sje moet toch echt weer eens aan je kwijt dat jij altijd goede tips hebt. Thanks groetjes chantal
Chantal
Geen dank, graag gedaan!
Nog een goeie praktische tip van een heel andere orde hebben?
Als je kindje overgaat naar een groter bed krijgt ze ook een dekbed met overtrek enzo. Maar…nog geen kussen! En een overtrekset bestaat altijd uit dekbedovertrek en kussensloop.
Je moet het kussensloop wel altijd meewassen als je het dekbedovertrek wast anders heb je tegen de tijd dat ze wel met een kussen slaapt kleurverschil tussen kussensloop (die nog helemaal nieuw is omdat-ie al die tijd in de kast gelegen heeft) en dekbedovertrek (dat al tig keer gewassen is).
Groetekes, Sje
Dat is ook een goede tip. Maar ze ligt nu nog prima in haar ledikantje waar zij geen moeite mee heeft. Ze heeft gewoon nog een dekentje.Sinds vanmorgen zit ze me weer uit te dagen. Betekenis: het gaat weer stukken beter met haar en heeft ook haar pap en liga geeten. Ben zo blij dat ze weer eet! Alleen dat uitproberen he? pffffgroetjes chantal
Chantal
Fijn dat het elke dag een stukje beter met haar gaat!
Als je kind gezond is heb je wel 1000 wensen en als je kind ziek is heb je maar 1 wens, heeft Daphne Deckers ooit gezegd. En het is helemaal waar!
Groetekes, Sje
Ja sje dat heeft zij dan echt mooi gezegt. Met Nina gaat het weer iets beter en met mijn vriend ook. Maaaaar nu sinds vanmorgen ben ik aan de beurt om buikgriep te krijgen. Deze beurt had ik eigenlijk wel willen overslaan.Heb me net ziek op mijn werk gemeld. Ze vonden het niet zo erg volgens mij. Ben blijkbaar niet onmisbaar gelukkig groetjes chantal
Chantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 19 Sep 2008 12:37:38
Nou veel beterschap voor jezelf dan maar. Misschien een gelukje dat jij pas ziek wordt nou je kleine weer beter gaat.
Liefs Elysa
Och meid wat een gedoe dat je nu zelf aan de beurt bent. Alle liefs en beterschap!
Groetekes, Sje
Thanks lieverds! Wat een gedoe allemaal zeg. Alles is nu veel vermoeiender zoals bijvoorbeeld achter nina aanrennen enzo. Vanmiddag had mijn vriend vrij van zijn werk. Ben ik effe blij heb ik effe rust.groetjes chantal
Chantal