Niet meer stoppen met drinken

ja hallo allemaal,

We waren vanavond op een verjaardag en daar waren aardig wat kindjes die allemaal een fles drinken bij zich hadden staan.
Mijn kindje van bijna 2 heeft stuk voor stuk alle 3 of 4 flessen netjes leeggedronken van die andere kindjes. Ze bleef maar aan het drinken. Ze vroeg zelfs na die flessen om nog meer drinken. zelfs toen ik haar in bed heb gelegd.
Ik weet nu niet echt goed of ze nou echt zoveel dorst heeft of dat ze gewoon wat wil omdat ze het lekker vind, Maar zoveel drinken kan toch nooit goed zijn? Haar buikje was helemaal bol van al het drinken.
Ze drink altijd wel veel, een pakje drinken is zo leeg maar ze wil altijd meer, meer meer.
Er zal toch niks mis zijn ofzo of stel ik me aan en moet ik het gewoon beter in de gate houden?
Wat denken jullie?

groetjes Lennie

Tja, je moedergevoel is toch altijd de beste raadgever vind ik. Het is moeilijk te zeggen of het ergens door veroorzaakt wordt of dat ze gewoon een enorme drinker is. Ik zou zeggen: ga naar de huisarts als je twijfelt en laat er eens naar kijken. Dan heb je tenminste zekerheid. Succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik weet niet of ze van water houdt. Maar dylano kan ook goed drinken maar als ik hem een fles water geef heeft hij opeens geen dorst meer dus dat zou je ook kunnen proberen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hoi Lennie,

Weet niet of jij heer ook water geeft, Jade krijgt normaal alleen water. Probeer haar anders dat eens te geven. Is deze grote hoeveelheid een uitzondering of drinkt zij echt ALTIJD zoveel? Persoonlijk zou ik wel even langs de ha gaan, om suiker uit te sluiten!
Succes groetjes Frauk