ik krijg de kleertjes van britt erg slecht schoon.
witte kleertjes zet ik soms wel in de bleek en dan krijg ik de spuug vlekjes er nog niet uit iemand een ander idee dit is erg vervellend.
[/url]
ik krijg de kleertjes van britt erg slecht schoon.
witte kleertjes zet ik soms wel in de bleek en dan krijg ik de spuug vlekjes er nog niet uit iemand een ander idee dit is erg vervellend.
[/url]
als je de vlekken voor behandeld met een vlekkenmiddel???
misschien kun je dit eens proberen. is maar een iedeetje
groetjes gytha

slabbetjes gebruiken en dan hopen dat er niets langsheen lekt…
altijd echt altijd als ze hier iets leuks en teers aan hadden ging er net wel iets langs het slabbetje heen en grrr vlekken erin… en ja die zijn er idd nooit meer uitgegaan
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Als ze bij mij macaroni of spagetti eten, moeten de tshirts uit. Krijg die vlekken er ook nooit uit!
Groetjes Maaike

ik gebruik zo´n oxy spulletje van de aldi. Werkt prima voor mij.
Net zo iets als dat vanish…
groetjes Mirjam
Ik gebruik voor dat soort hardnekkige vlekken altijd Driehoekzeep. Emmertje met groen/gele opdruk. Zachte zeep is dat. Gewoon bij de supermarkt te koop.
Verse vlek lekker nat maken, dotje driehoekzeep erop, goed inmasseren tot het gaat schuimen. Zeep lekker op die plek laten zitten en lekker nachtje laten weken in een klein laagje water. Daarna gewoon wassen in de machine. Als je overigens meteen een was te draaien hebt, dan kan het natuurlijk ook meteen mee in de wasmachine.
Tot nu toe haal ik daar vrijwel alle hardnekkige vlekken mee weg. Heel ouderwets spul maar het werkt prima!
Groetekes, Sje
zo’n tableteje steradent, stop je dat in de machine zelf of in een bakje van de waspoeder?
Moet op je wasgoed in de trommel gelegd worden. Alleen gebruiken bij wit wasgoed want er zit bleekmiddel in. Kan overigens elk ander merk kunstgebitreinigingstablet voor gebruikt worden.
Groetekes, Sje
Hoi,
Goede witte shirtjes waar vlekken inzitten die ik er in de wasmachine niet meer uit krijg, zet ik (heel ouderwets) in een pan op het fornuis. Goed laten koken met een schepje Vanish. Tot nu toe heb ik alle vlekken er nog uit gekregen. Ik weet dat mijn oma dit vroeger ook altijd deed. Succes !!
Hoi!
ik gebruik ook altijd Vanish of heel ouderwets Ossegalzeep (wel het stuk zeep, werkt beter dan de vloeibare), maar bij voorkeur gooi ik het gelijk in de was. Het enige wat ik er niet uitkreeg waren de Olvarit worteltjes, maar op 60graden met wat Vanish toegevoegd gaan die er ook uit.
Het belangrijkste is volgens mij gelijk iets eraan/erop te doen, als je die kleertjes een paar uur zo laat liggen, krijg je ze echt niet meer schoon.
Groetjes,
Inge