Hoi,
Sinds twee weken hebben we heel de baby uitzet op mp gezet. We hebben na de miskraam heel lang nagedacht gaan we door en gaan we het medische circuit in of zeggen we nee. Nu het laatste hebben we besloten we zijn niet meer de jongsten en eer dat we het medische allemaal aachter de rug hebben en ik wel gelijk de eerste keer zwanger word zijn we bijna 2 jaar verder als het kindje geboren is. Daarbij vinden we het leeftijdsverschil wel erg groot worden dan. z’n 6 jaar.
Daarnaast hebben we nog wat huisraad over en begint nu echt in de weg te staan.
Nu hebben we al biedingen gehad die we wel oke vonden dus die mensen aangeschreven (mail) dat we hun bod accepteerden maar dan geen reactie krijgen ook niet van we hebben geen interesse meer. Ook niet het bod weghalen ofzo. Ook heb ik al telefonisch contact gehad met mensen die zouden bellen als ze het ophalen hebben kunnen regelen en dan gewoon niet terug bellen.
ik vind dat zo onbeleefd. hoeveel moeite is het om een mailtje te sturen met een zin we hebben geen interesse meer. of hoeveel moeite is het om terug te bellen en te zeggen dat je er toch van af ziet.
Ben ik nu zo norm besefferig .
Waar gaat het heen met de wereld ik mag dan wel een vreemde zijn voor hun maar je kan toch wel een kleine moeite nemen te reageren. zeker als je eerst aangeeft interesse te hebben anders moet je geen bod neerzetten vind ik. Of haal hem dan weg al je niet meer wilt.
Hoe denken jullie hierover/
Groetjes
lon106