Niet meer in de kinderwagen

hallo allemaal,

Lieke past al bijna niet meer in de kinderwagen. ( ze is lang voor haar leeftijd)
ze ligt nu al boven in de kinderwagen, erg jammer.
maar vindt het sonde om de kinderwagen al om te bouwen tot buggy.(we hebben een quinny speedy) ze ligt nu nog zo lekker warm en kan er nog fijn in spelen. En dan is het baby er echt al af. hahah

hoe oud waren jullie kindjes toen ze uit de kinderwagen bak gingen??
En zouden jullie de buggy al gaan gebruiken??

groetjes Gytha

Anouk is met 5 maand al van de kinderwagen overgegaan in de wandelwagen. Zij groeide er ook helemaal uit, liet haar beentjes bijna over de rand bungelen.

Wij hebben een Mutsaerts, en deze kun je heel plat instellen. Ze kon dan bijna liggen, en ik moet zeggen dat ze het direct geweldig vond. Ze kunnen dan mooi rond kijken. Elke maand zet ik haar een stukje hoger omdat ze nu al goed kan zitten.
Ik heb wel de dikke slaapzak erin in gelaten (bovenkant afgeritst in deze tijd van het jaar). Ze ligt dan lekker zacht en warm.

Ik zou het maar gewoon proberen als ik jou was.

Veel succes ermee.

Grt,
SAbine

Daniël is met 4,5 maand uit de wagenbak gegaan en vindt het ook geweldig zo!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Derde Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kaya was geloof ik bijna 5 maandjes.
Stephan was jonger, weet het niet meer exact (lang geleden )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hb ook grote kindjes en absoluut grote kinderwagen, vond die quinny’s erg klein vallen, heb je er geen opzet stuk bij met voeten zak?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Hoi Gytha,
Ik heb precies hetzelfde met Tom. Dat is ook zo’n lange vent, die nu al zijn beentjes krom moest doen. Ik heb gisteren voor het eerste in de wandelwagen gezet en dit ging heel goed. Wij hebben een quiny buzz en die kan helemaal plat als hij wil slapen. Als hij rechter staat, keek zijn ogen uit want ze kunnen ineens veel meer zien. Het is wel vroeg, maar ja als ze te groot zijn kun je moeilijk in dat bakje proppen.
Groetjes Bibi

we hebben er wel een voetezak en alles bij.
dus denk toch dat we het gaan proberen.

alleen denk ik dat ze dan niet meer kan spelen, maar we gaan het eens proberen.
inderdaad de kinderwagen bak van quinny zijn erg klein, had toch niet verwacht dat ze er zo snel al uit groeide.

maar als ik jullie berichtjes lees zijn jullie kindjes er ook al snel uit.
hopelijk vindt ze het ook geweldig

bedankt voor jullie reacties.

groetjes gytha

Ik heb gelukkig een kinderwagen met een grote bak. Jeske zit nu sinds een kleine maand in de buggy. Ik heb een merkloze wagen. Gewoon met de dukaten bij de blokker…
Jeske is een ongelooflijke sjansbal. Dus ze vind het heerlijk dat ze zo naar iedereen kan kijken en lachen… (vooral vreemde mannen vindt ze interessant)…

Ik heb dit keer ook een grote wandelwagen aangeschaft.
Mijn 2de zoontje is ook groot,dus ja dan moet je een grotere aanschaffen.
Hij is nu 3 weekjes oud en 58 cm lang.

Ben benieuwd hoesnel hij de wagenbak uit is.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007