Niet meer eten

Hoi allemaal
Vanaf vorige week maandag tot afgelopen vrijdag is Nina ziek geweest(koors)en verkouden. Vrijdag was ik met haar bij de dokter geweest en meteen de urine laten controleren. In de urine hebben ze niks gevonden. Vanaf zaterdag heeft ze geen koors meer. Waar ik mij zorgen over maak is dat ze vanaf maandag haast niks meer eet. (alleen soepstengel)Verder is ze wel levendig. Ze zegt dat ze auwa aan haar buikje heeft. Nu die koorts weg is moet ze toch wel meer moeten gaan eten. Normaal is ze een vrij goede eter… Hoe serieus moet ik die buikpijn nemen. Ben vrijdag bij de dokter geweest en die vond niks. Drinken doet ze wel. Haar lievelingseten zoals ei, kaasjes en koekjes wil ze ook niet groetjes chantal

Chantal

Peuters mogen max. een week zonder eten.
Ik zou toch even informeren bij de huisarts… Jens heeft toen 3 dagen niks gegeten en dat vond ik al niks…, maar een week… nee, ik zou ff bellen.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb haar net uit haar bed gehaald omdat ze niet wilde slapen. Heb haar een halve kom pap aangeboden en raad eens. Ze had het helemaal opgegeten. Toch zegt ze dat haar buik pijn doet. Ik ga toch morgen eens de dokter bellen want ik vertrouw het niet helemaal. Ik heb er een naar gevoel over.groetjes chantal

Chantal

Tsja, doet haar buik zeer omdat ze niet zoveel in haar buik heeft,
of vanwege het virus dat flink heeft huisgehouden?

Groot kans dat ze morgenochtend wel weer eet,
omdat ze vanavond ook alweer wat heeft gehad.

M.

toen lieke ziek is geweest heeft ze een week bijna niks gegeten. hoogstens fruit.
pff heel heftig 3x bij ha geweest en die kon verder ook niks.
tuurlijk eten ze minder als ze niet fit zijn, maar de ha dacht toen bij lieke dat het ook meer te maken had met de fase “ik ben 2 en zeg nee”.
na die week ging ze ook ineens weer eten, na het gedrag te hebben genegeerd. en niet normaal eten! Ze had nog nooit zoveel gegeten in haar korte leventje haha
Als ze nu die pap op heeft zal ze wel weer gaan eten hoor chantal

groetjes gytha

Ik heb vandaag om 20 voor 4 een afspraak bij de dokter gemaakt. Gister heeft ze alleen een soepstengel geeten en zoeen ikkedoen fruit pakje.
Vanmorgen wilde ze de pap niet. Ik daarna boterham gegeven: eet ze alleen het vlees ertussen uit. En maar een half ei gegeten. normaal gesproken voorheen at ze:
S morgens:
een kom pap, banaan
Smidags
boterham, ongeveer 10 blokjes kaas, koekjes, appel.
Savonds
groentehap
dannoontje
En dat at ze meestal altijd allemaal helemaal op

Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen…groetjes chantal

Chantal