Niet meer doorslapen na inentingen

Mijn zoontje van 16 weken heeft maandag zijn 2e prikjes gehad.
We zijn een beetje aan de late kant maar het kon helaas niet eerder dus nu moeten we over 3 weken weer…

Hij slaapt sinds een week door 's nachts. Flesje om 19.00/19.30 nog even spelen en dan in bad. Rond een uurtje of 21.00 ligt hij in bed tot de volgend morgen 07.00.
Nu slaapt hij sinds hij zijn inentigen heeft gehad niet meer goed door. Hij slaapt heel erg onrustig, we horen om het paar uur gehuil wat soms vanzelf ophoudt en soms moeten we zijn speentje geven en valt dan gelukkig weer in slaap.

Dinsdag heeft hij een beetje verhoging gehad maar was voor de rest super vrolijk dus we hebben niet het idee dat hij nog last heeft van zijn prikjes.

Na 3 vermoeiende nachten zijn we bang dat het doorslapen weer voorbij is…
Zijn er meerdere kinderen die lang last hebben van de prikjes?
Misschien heeft hij wel last van zijn beetjes ofzo?

Hoi hoi

ik had dus al hetzelfde "probleem"
Ze sliep eindelijk sinds 2 nachten door.
Het mag geloof ik nog niet maar ze sliep zelfs 1 nacht bijna 10 uur achter elkaar, maar wij zetten nooit de wekker om haar te voeden omdat ze zich toch altijd op tijd meld.

Maar na die prikjes sliep ook zij onrustig en werd ze “vrolijk” weer snachts wakker en had honger.

Nu is het een week geleden dat ze haar prikjes heeft gehad en slaapt ze steeds langer snachts (m.u.v afgelopen nacht)

Heb niet gemerkt dat ze koorts had na de prikjes, heb er wel op gelet natuurlijk.

Mischien is het bij jou net zoals bij mijn kindje een tijdelijk iets. (een paar dagen)

Ik vind het wel verschrikkelijk erg die spuitjes, ik neem mijn moeder altijd mee, maar staan allebei met de kleine mee te huilen!!! ZIELIG ZIELIG ZIELIG

succes gewenst verder

groetjes lennie

Ja zielig hè die prikjes?? Ik neem ook altijd versterking mee…

Vannacht sliep hij gelukkig weer veel beter!Om een uurtje of 03.30 heb ik hem 3x heel even gehoord maar hij werd uit zichzelf weer stil gelukkig.
Rond 05.30 begon hij een beetje te pruttelen dus ben ik uit bed gegaan om zijn speentje te brengen en toen sliep hij door tot 07.45!!

Het gaat dus weer de goed kant op!
Over 21/2 week moeten we helaas weer…hopen dat hij er an niet meer zoveel last van heeft!