Niet lekker door de prikjes

Ach… mn arme meisje heeft vanochtend haar eerste prikjes gehad.

Ze sliep daarna heel lang (ik blij, er zit langer tussen de voedingen, jippie!) wordt ze na een aantal uur huilend huilend wakker, echt een ander huiltje. Fles gegeven en ze viel direct weer in slaap. Nu maakt ze af en toe heel zielige geluidjes onder het slapen, soms ineens een heel harde huil en dan slaapt ze weer verder.

Zal ik haar als ze zelf niet wakker wordt na een uur of 5 / 6 (vanaf de vorige voeding van 1500 uur) maar wakker maken voor een voeding? Of beter laten slapen? Wat denken jullie?

Lfs

Zielig he, voor die kleintjes!
Luka had het toen ook, en Jenthe moet over 4 weken voor haar eerste prikken…

Ik zou haar wel wakker maken voor een voeding, dan weet of ze ook echt goed wakker word. Vond ik zelf wel prettig om te weten. Als ze zo’n last heeft slaapt ze daarna wel weer verder, is mijn ervaring met Luka.

Succes!

Lilypie First Birthday tickers

was niet nodig. ze werd wakker… nu ligt ze in mn armen te slapen… arme moppie…

dank voort meedenken!

lfs

O zielig!!!
Hoop dat ze vannacht toch lekker slaapt (en jij dus ook )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

En, heeft je meissie nog een beetje geslapen vannacht?
Heeft ze nu nog veel last?

Wat vervelend dat ze er zo’n last van had. Tim had nooit last van zijn prikjes, maar Daan had er ook last van. Dit zijn ook weer nieuwe prikken dan die Tim heeft gehad werd mij verteld. Kindjes die na 1 maart geboren zijn krijgen andere prikken die weer anders van samenstelling zijn.

Daan sliep na zijn prikken en werd daarna ook heel hard huilend wakker en had een heel dik beentje en koorts. Gelukkig alleen de dag zelf en de volgende dag was het weer over.

Groetjes,
Sandra

moet even kwijt hoe ik smelt voor mijn lieve schat Amy…ze heeft vanmorgen ook haar eerste prikken gehad. Wat een lange naalden gaan er in die kleine pootjes…zoo vreselijk sneu…
Ze was zo super vrolijk vandaag en lachen naar de arts
dikke tranen maar thuis haar flesje gegeven en nu slaapt ze al ruim 2 uren…
hoe zou ze wakker worden???
anders doe ik haar de rest van de dag lekker in de draagdoek en heeeeel veel knuffelen.