beste moeders,
hoe pak ik dit aan, onze oudste wil niet in zijn nieuwe grote bed maar was helaas uit zijn ledikant gegroeid
dus moesten we wel het is elke keer een drama en nu komt hij er steeds uit we doen het volgens menig therapeuten terugleggen zonder iets te zeggen we zijn nu een uur bezig, hij was vanmorgen al om half zes wakker en wij ook grrrrrrrrr nou ja help wie heeft tips ik ben in staat zo;n meegroeibed te kopen en die voorlopig op de kleinste stand of helpt dat niets???
Niet kunnen wennen aan bed?
hoi! Heb met Emilie 1 week gedonder gehad dat ze elke keer uit haar bed kwam, maar met stug terugleggen en soms ook even goed steng toespreken (mag best!) was het na een week over. Ook hielp het goed om de deur van haar slaapkamer dicht te doen. Emilie slaap trouwens ook in een meegroei bed, dit met name gedaan omdat deze niet zo hoog is van de grond af. Maar ik neem aan dat dit qua wennen aan een nieuw bed niet veel verschil zal maken. Succes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/DqTbp2.png" alt=“Lilypie 2nd Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>
Gewijzigd door - anouschkarosa op 17 Jul 2007 21:12:32
en zo’n bedrekje dan?
ik had voor de overgang van ledikant naar peuterbed(fie was toen 1 jaar en 9maand)
zo’n rekje tegen uitrollen gekocht bij de babywinkel… dat gaf mij en haar een fijn gevoel en de overgang is voor haar nooit zo groot geweest, Vic ging van ledikant naar peuterbed maar dat was een autobedje… dus lag ie beetje beschermd nog, die heeft helemaal geen enkel probleem ermee gehad…Succes want niets is vervelender dan een kind wat zo snel weer wakker is
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
Nou, hier hebben we het ook geprobeerd met Joël. Hij wil niet in z’n peuterbed slapen. Z’n ledikant staat haaks op z’n nieuwe bed. Na een paar dagen proberen, ligt hij nu dus weer in z’n ‘oude’ bed. Hij taalt helemaal niet naar z’n ‘grote’ bed… Ik denk dat Joël er nog niet aan toe was en dat hij zich gewoon nog heel veilig voelt in z’n ledikantje. Een bedrek helpt ook niks hier. Hij klimt er gewoon overheen en gaat aan de deur staan rammelen. Voorlopig laten we het even zo. (Wel erg vol in z’n kamertje, maar goed!)
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
nou opnieuw
vandaag een meegroeibed gekocht leuk dekbed erin zijn knufies bedrand en gaan.
hij ligt er net in dus ben benieuwd sinds deze week slaat hij ook opeens zijn middagslaapje over grrrrrrrr dat was een heerlijk rustmoment vd dag als je al op 6uur smorgens op ben wil je smiddgs wel even rust.
maar ja daar zijn vast meer moeders die dit herkennen.
laten we hopen dat het met dit bed wel goed gaat