Niet inslapen na de fles

hallo

ik heb een probleem
of ja niet echt een probleem hoor maar wat tips zijn welkom
delano slaapt niet goed meer in na de fles ligt nog een helf uur of drie kwartier te mieren terwijl hij onder de fles al slaapt en als hij klaar is ook
maar zodra meneer zijn bed ziet is hij wakker nu lukt het wel met speen maar die spuugt hij eerst nog eens tien keer uit,ik leg nu spuugdoekje er tegen langs zijn gezichtje maar vind ik gevaarliijk,raar is dit want dit is iets van drie dagen en alleen overdag (nu nog )
groetjes anouk

anouk nelissen

oke nu 19 00 geweest en hij heeft een fles gedronken is verder hele dag wakker geweest met veel huilen,heb hem uitgeteld in bed gelegd en nu maar hopen dat hij blijft slapen tot een uur of elf of twaalf,als hij maar slaapt hahahaha

anouk nelissen

Mmmmm, ik heb hier geen ervaring mee. Maar wat betreft het speentje, NIET DOEN! Is echt gevaarlijk. Als er iets omhoog komt kunnen ze het speentje niet kwijt en de gevolgen, die weet je wel.
Als hij half slaapt onder het drinken en je wilt hem in bedje leggen, heb je hem dan wel een boertje laten doen??

Groetjes Wiets

he hoi
ja heeft boertje gedaan
maar wil niet werken mijn moeder heeft hem vanmorgen een beetje op zei gelegd en toen is hij meteen in slaap gevallen om kwart na elf en meneer slaapt nog steeds,weet je wat hij nu doet ,zijn knuffel doekje over zijn ogen leggen
hihihi maar dat vind ik weer eng

anouk nelissen

ff een up dateje

hij slaapt al de hele dag geweldig goed ,maar zoals gezegd wel op een zij en met zijn knuffel over zijn ogen ,hij vind het schijnbaar erg prettig al ga ik wel af en toe wat vaker kijken nu ,

anouk nelissen

Knuffel voor de ogen kan helpen inderdaad.
Stijn had ook een lap met een muis, hij deed het zelf over zijn ogen. Vond hij ook erg prettig.
Gelukkig gaat het weer oke. Nou volhouden kleine jongen.

Groetjes Wiets

Ik heb voor Justin altijd die kleine lapjes net als de hydrofielluiers
Justin legt ze ook op de ogen en kroelt er mee
Zonder zijn lapje slaapt hij niet

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin