Niet in en uit de buggy willen

hoi meiden

mijn kleine man heeft weer iets nieuws hij wil niet in de buggy maar dat gebeurd wel zeker als we s ochtends zijn broers naar school brengen.
maar als we thuis zijn gekomen wil hij er weer niet uit. hij zit nu ook weer in zijn buggy dora te kijken.
weten jullie wat de reden hiervan is?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Is het niet gewoon uitproberen?

Als jij het prima vindt als hij in huis in z’n buggy zit, oké. Zo niet, dan haal je hem er toch gewoon uit en dan heeft 'ie maar pech.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij is jouw mannnetje heel erg bezig met uitproberen. Als Nick zo zou doen dan zou ik hem gewoon en in de buggy zetten EN er ook net zo goed weer uithalen. Hij heeft daarover niets te zeggen!
Nick heeft vaak ook momenten dat hij bijvoorbeeld eerst niet naar buiten wil en is hij er eenmaal dan wil hij weer niet naar binnen. Maar ja, mama is nog altijd de baas in huis

Groetjes Bianca

Je vraagt je af wat dit kan zijn?
UITPROBEREN!
Enne, mama is de baas he, dus als jij het oke vind dat hij in zijn buggy tv kijkt oke, maar anders is het eruit en dikke pech
Dan verzint hij weer iets anders en zo komen we de komende jaren aan PP-tijd wel door! Hahaha!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hoi hoi

op zich vind ik het niet erg hoor dat hij in de buggy tv kijkt vroeg me alleen af waroom aangezien hij er eerst niet in wilt. maar idd daar valt niet over te twisten en hij mag ook vaak genoeg lopend mee naar school alleen s ochtends is het hier altijd gehaast dus dan even niet.
dikke pech voor meneer hahah

ik dacht eigelijk dat de pp een beetje overgewaaid was aangezien hij niet meer van die driftbuien heeft gehad maar dat kan dan ook weer komen omdat die volledig genegeerd werden en dan is dit een nieuwe tactiek haha

iig bedankt voor de reacties

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag