Hallo,
Zit een lastige situatie… Sem wil meestal overdag niet in zijn bedje slapen. Ik leg hem er dan in, laat hem 10 minuten huilen (krijsen eigenlijk meer) en geef hem dan zijn speen terug. Dit werkt heel af en toe maar de laatste dagen niet meer… Hij is dan compleet overstuur als ik kom en ik vind dat zo zielig…
Als ik hem dan mee naar beneden nee en ik leg hem in zijn wandelwagenbak slaapt hij direct en dan makkelijk 2 uur of langer… Soms moet ik ff een rondje lopen met de wagen als hij tussendoor wakker wordt maar dan slaapt hij direct weer verder.
's Avonds na zijn laatste fles leggen we hem slapend in zijn bed en dan slaapt hij tot zijn nachtfles gewoon in zijn bed en daarna tot de volgende morgen ook weer.
Eigenlijk wil ik hem gewoon altijd in zijn bed hebben maar hij slaapt dan gewoon de hele dag niet diep en kort huilt veel in bed. Terwijl als ik hem beneden laat slapen, hij gewoon de hele dag goed slaapt…
Wat zouden jullie doen?
Moet ik mij er niet zo druk om maken en hem lekker beneden laten slapen?
Iedereen zegt zo makkelijk dat ze moeten leren in bed slapen maar wat als dat zoveel drama oplevert…
Lijkt wel of alle baby’s altijd gewoon goed slapen in bed, doorslapen vanaf 3 weken een ritme hebben enz…
Ik wil dat ook!!!